Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Hoe dienen jullie de bon in van die chio? Ik heb die mail wel gehad maar de actie heeft nooit in mijn account gestaan.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Ik heb daarover contact gehad, als het niet in je account staat kunnen ze het toevoegen. De reden dat het nie tin je account staat is dat het maar bij een aantal AH's te krijgen is en deze waarschijnlijk niet bij jou in de buurt zittenwillem1 schreef:Hoe dienen jullie de bon in van die chio? Ik heb die mail wel gehad maar de actie heeft nooit in mijn account gestaan.
Voor als er iemand toevallig in Almelo woont;
De Chio borrelnoten zijn WEL bij de AH Binnenhof maar liggen niet in het borrelnotenschap bij de chips.
Ze liggen op de kopstelling t.o. het zuivelschap (een na laatste kopstelling voor de frisdrankhoek)
De Chio borrelnoten zijn WEL bij de AH Binnenhof maar liggen niet in het borrelnotenschap bij de chips.
Ze liggen op de kopstelling t.o. het zuivelschap (een na laatste kopstelling voor de frisdrankhoek)
Iemand de chio borrelnootjes kunnen vinden in utrecht?
vandaag naar de ah xl in overvecht geweest maar niks gevonden bij de borrelnootjes vak.
vandaag naar de ah xl in overvecht geweest maar niks gevonden bij de borrelnootjes vak.
@sailor,
Ik ben in Utrecht in 3 AH's geweest: Godebaldkwartier, Nachtegaalstraat en Burgemeester Reigerstraat, maar helaas allemaal niet.
Maar nu blijkt dus dat je ook een andere variant kan kopen van Chio, bijvoorbeeld Borrelbites of Kettle Coated. Alleen als je de coupon in je app hebt natuurlijk.
Ik ben in Utrecht in 3 AH's geweest: Godebaldkwartier, Nachtegaalstraat en Burgemeester Reigerstraat, maar helaas allemaal niet.
Maar nu blijkt dus dat je ook een andere variant kan kopen van Chio, bijvoorbeeld Borrelbites of Kettle Coated. Alleen als je de coupon in je app hebt natuurlijk.
Is dat zo? Hoe weet je dit als ik vragen mag. Voordat ik het zo haal en toch niet geaccepteert wordt.Jisca schreef:@sailor,
@sailor,
Lees maar eens de eerdere reacties hierover
Waarschijnlijk omdat de borrelnoten bijna nergens te krijgen zijn, mag je een andere zak Chio kopen van maximaal 1,79 euro.
Ik heb het zelf ook geprobeerd met Chio Borrel Bites (wel gekocht bij AH) en deze werd goedgekeurd.
Lees maar eens de eerdere reacties hierover
Waarschijnlijk omdat de borrelnoten bijna nergens te krijgen zijn, mag je een andere zak Chio kopen van maximaal 1,79 euro.
Ik heb het zelf ook geprobeerd met Chio Borrel Bites (wel gekocht bij AH) en deze werd goedgekeurd.
Dit staat in de voorwaarden:
• Alleen geldig op Chio borrelnoten Crunchy Paprika en Crunchy Salsa 300 g.
• NIET geldig op Chio Borrel bites of Kettle Coated Borrelnoten.
• Alleen geldig op Chio borrelnoten Crunchy Paprika en Crunchy Salsa 300 g.
• NIET geldig op Chio Borrel bites of Kettle Coated Borrelnoten.
AnnemF, dat klopt, maar omdat dit product ontzettend moeilijk te scoren is, heeft SCOUPY een coulanceregeling getroffen.
Zie hiervoor de eerdere berichten onder dit topic.
Zie hiervoor de eerdere berichten onder dit topic.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Die coulance regeling is er toch echt niet standaard voor iedereen hoor. Alleen als je persoonlijk die melding hebt gehad van scoupy.
Blijkbaar wordt er helaas nu wel veel misbruik van gemaakt.
Want ik had de nieuwsbrief, de bon in m'n account en een persoonlijk bericht dat ik bij uitzondering een andere variant mocht proberen dus gedaan en ingediend maar hij werd toch afgewezen ze gaan het nu nog verder onderzoeken. Maar nog niets meer gehoord verder.
Zeer grote kans dat ze nu alles standaard weigeren vanwege de berichten hier omdat er nu dus misbruik van wordt gemaakt.
Blijkbaar wordt er helaas nu wel veel misbruik van gemaakt.
Want ik had de nieuwsbrief, de bon in m'n account en een persoonlijk bericht dat ik bij uitzondering een andere variant mocht proberen dus gedaan en ingediend maar hij werd toch afgewezen ze gaan het nu nog verder onderzoeken. Maar nog niets meer gehoord verder.
Zeer grote kans dat ze nu alles standaard weigeren vanwege de berichten hier omdat er nu dus misbruik van wordt gemaakt.