ik heb aan mijn administratie te zien ergens eind januari meegedaan aan de page actie dus het zal dan wel deze zijn
en dat ze er nu gewoon een nieuwe draai aan hebben gegeven om mensen mee te laten doen en het misschien wat aantrekkelijker te maken.
ik doe iig uit voorzorg niet aan mee en koop het liever in de aanbieding dan de volle mep nu betalen en waarschijnlijk niks terugkrijgen
[quote="kuikentje"]ik heb aan mijn administratie te zien ergens eind januari meegedaan aan de page actie dus het zal dan wel deze zijn
en dat ze er nu gewoon een nieuwe draai aan hebben gegeven om mensen mee te laten doen en het misschien wat aantrekkelijker te maken.
Ik weet mij nog te herinneren dat er toen een heel andere wc situatie vooraf ging aan het invul gedeelte .
Dan wek je wel de indruk dat het om een nieuwe actie gaat !
Bovendien werd mijn emailadres nu gewoon weer geaccepteerd.
Kreeg geen melding van " u heeft al deelgenomen " wat ook weer de indruk geeft dat het om een nieuwe actie gaat !
Alles bij elkaar vind ik het toch op zijn minst misleidend ! !
( En daardoor heel veel mensen het product opnieuw hebben gekocht )
kuikentje schreef:
ik doe iig uit voorzorg niet aan mee en koop het liever in de aanbieding dan de volle mep nu betalen en waarschijnlijk niks terugkrijgen
Ik doe voor het eerst mee met deze actie, dus zeker recht op uitbetaling, 1 juli opgestuurd naar Maastricht, waar ze langzaam werken blijkbaar, nog geen terugbetaling gehad tot op heden....(of zijn we teveel verwend bij Scoopy, waar het WEL sneller kan?)
opsturen per post naar Maastricht duurt meestal 4 weken of langer.
Jaren terug gingen de meeste geld terug actie via Maastricht en altijd 4 weken wachten, soms langer.