Van Haver Tot... GTA
Van Haver Tot... GTA
Koop tussen 30 juni en 13 juli een pakje
Van Haver Tot... Vegetarische Sticks bij de Jumbo en je ontvangt je aankoopbedrag (nooit meer dan €2,99) binnen 14 dagen terug.
Geldig voor de Van Haver Tot... Thaise, Javaanse of Mexicaanse sticks. 1 pakje per persoon en/of bankrek.nr.
Stuur een e-mail met naam, adres, IBANnr. en foto of scan van je kassabon naar: acties@vanhavertot.nl
http://www.vanhavertot.nl/#!actie/yuvod
Van Haver Tot... Vegetarische Sticks bij de Jumbo en je ontvangt je aankoopbedrag (nooit meer dan €2,99) binnen 14 dagen terug.
Geldig voor de Van Haver Tot... Thaise, Javaanse of Mexicaanse sticks. 1 pakje per persoon en/of bankrek.nr.
Stuur een e-mail met naam, adres, IBANnr. en foto of scan van je kassabon naar: acties@vanhavertot.nl
http://www.vanhavertot.nl/#!actie/yuvod
Re: Van Haver Tot... GTA
Bedankt! Ik weet niet of ze dit bij elke Jumbo hebben, maar in ieder geval wel bij de Jumbo in de Merelstraat in Utrecht. Het ligt bij de andere vegetarische vleesvervangers in de koeling.
Re: Op dit moment (nog) niet bij AH te vinden.
Is toch niet geldig bij de AH?
koekje schreef:Op dit moment (nog) niet bij AH te vinden.
-
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar ik vond dit product echt veel te pittig. Was dus leuk om te proberen (zou ik met de prijs niet zelf zo doen), maar zal het waarschijnlijk door de pittigheid niet vaker kopen of mee doen aan volgende gta. 

-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Gevonden bij de Jumbo in Emmen, wijk Rietlanden.
Keuze uit Thaise sticks en Thaise sticks. Maakt niet uit wou die Mexicaanse toch niet proberen, geen fan van chipotle
Keuze uit Thaise sticks en Thaise sticks. Maakt niet uit wou die Mexicaanse toch niet proberen, geen fan van chipotle