Gratis Page Vochtig Toiletpapier

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven

Re: Gratis Page Vochtig Toiletpapier

Bericht door Shiven »

Gitje, ga je er bij Page nog werk van maken?
Jij hebt een afwijzing ontvangen van Maastricht, maar hebt wel de geldterugactie-coupon (voor de 2de keer dit jaar) kunnen verkrijgen....
Ik zet nog maar een keer het e-mailadres van Page hier neer, want dit zijn hele nare fratsen:
info@pagemailing.nl
janet

Bericht door janet »

ik deed voor het eerst mee met deze actie, en heb vandaag 1,59 terugontvangen.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Ik kreeg zojuist een mail met een vragenlijst. Als beloning voor het invullen opnieuw een bon voor vorhtig toiletpapier gratis!
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

Gitje:
je had van de week een afwijzing van je 2e inzending . Had je de coupon met je streepjescode ook terug gekregen?
Dan zou je die opnieuw kunnen gebruiken voor deze nieuwe actie (denk ik )
Ik heb ook voor de 2e keer meegedaan. Begin juli opgestuurd. Als ik een afwijzing krijg, hoop ik dat de streepjescode er bij zit. Dan kan ik nogmaals deelnemen met deze nieuwe coupon naar aanleiding van de enquete.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

petra11 schreef:Gitje:
je had van de week een afwijzing van je 2e inzending . Had je de coupon met je streepjescode ook terug gekregen?
Dan zou je die opnieuw kunnen gebruiken voor deze nieuwe actie (denk ik )
Ik heb ook voor de 2e keer meegedaan. Begin juli opgestuurd. Als ik een afwijzing krijg, hoop ik dat de streepjescode er bij zit. Dan kan ik nogmaals deelnemen met deze nieuwe coupon naar aanleiding van de enquete.
Eerder veel gedoe gehad met deze of vergelijkende actie van Page en kreeg toen ook afwijzing. Echter de streepjescode zat er bij mij echt niet bij en ik denk dat je deze ook niet terug krijgt omdat het uitbetalingsbureau dan niets meer heeft als ze alles terugsturen.
janet

Bericht door janet »

Ik had nu voor de eerste keer meegedaan met deze actie, geld terug ontvangen....en nu kreeg ik een vragenlijst(33 vragen) via de mail, met als beloning een bon, zoals dit hierboven, weer inzenden per post.....Ik heb ze nadat ik die bon als bijlage kreeg gemaild, dat ik onlangs aan zo'n actie had meegedaan, en dat ik als ik nu weer zo'n pak koop, hetzelfde probleem ga krijgen als hier vaak genoemd wordt.....namelijk een afwijzing...
Je vult hun vragenlijst in....33stuks...krijgt zo'n papieren ding wat je weer moet opsturen met streepjescode, en dan een afwijzing...waarschijnlijk, dus daag page..
janet

Bericht door janet »

Marry schreef:Ik kreeg zojuist een mail met een vragenlijst. Als beloning voor het invullen opnieuw een bon voor vorhtig toiletpapier gratis!
Ik ook, en dan weer zo'n zelfde bon....en als je die instuurt zeggen ze (waarschijnlijk)...u heeft al meegedaan met deze actie... :lol:
willy13

Bericht door willy13 »

Ook ik heb net de vragenlijst ingevuld en deze bon ziet er toch anders uit dan de andere gta bon.
Op deze bon staat geen unieke code en moet ook naar een ander Antwoordnummer worden gestuurd
De bon met de unieke code is geldig t/m 31 augustus 2016 en die van de vragenlijst t/m 30 september 2016.
Gitje

Bericht door Gitje »

@petra11
Alleen een brief en verder niets. Mail gestuurd met copie die ik had gemaakt maar niets meer gehoord. Verder ook de vragenlijst ingevuld en coupon gekregen zoals hierboven vermeld. Weet nog niet of ik wel mee ga doen.
janet

Bericht door janet »

willy13 schreef:Ook ik heb net de vragenlijst ingevuld en deze bon ziet er toch anders uit dan de andere gta bon.
Op deze bon staat geen unieke code en moet ook naar een ander Antwoordnummer worden gestuurd
De bon met de unieke code is geldig t/m 31 augustus 2016 en die van de vragenlijst t/m 30 september 2016.
Nou, raar, mijn bon moet weer gewoon naar Maastricht....antw nr 1075....na het invullen van die vragenlijst...lijkt me raar dat ze iedereen verschillende bonnen sturen....
Page 1
Zo doe je mee! Koop een pak Page Vochtig Toiletpapier naar keuze. Knip de streepjescode uit de verpakking. Vul bijgaande coupon in en bevestig de streepjescode eraan vast. Stuur de volledig ingevulde coupon naar: Page probeeractie, Antwoordnummer 1075, 6200 VB Maastricht (een postzegel plakken is niet nodig). Je ontvangt het aankoopbedrag terug via bank of giro. WAARDECOUPON Naam m v Adres Postcode Woonplaats E-mailadres Telefoonnummer IBANnummer GRATIS! Page Vochtig Toiletpapier. Bevestig hier je streepjescode Speci men Voorwaarden: Deze actie is geldig t/m 30 september 2016 en geldt uitsluitend voor Page Vochtig Toiletpapier. Alleen volledige inzendingen worden geaccepteerd. De vergoeding bedraagt € 1,59. Nabootsingen en/of kopieën van de streepjescode en/of de coupon worden niet geaccepteerd. Maximaal 1 inzending per persoon/adres/rekeningnummer/couponcode. Deze actie is alleen geldig in Nederland. Gegevens worden uitsluitend gebruikt in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens
Plaats reactie