Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk
Re: Niet goed, geld terug: Nivea verzorgende Body Milk
Mag je nog blij zijn....2e fles is al helemaal gratis, en die andere kost je maar 50% van de prijs die een gewone burger betaald, die hier niet kijkt....
en het is ook nog...NIET GOED...geld terug....maar het spul zal heus WEL goed zijn.....

koop dan gewoon 1 flesje, dan krijg je ALLES terug...als je het product tenminste NIET goed vindt...Deezers schreef:Daar ben ik niet blij mee, 3 euro voor 2 flessen is alsnog veel geld. Dan zou je dus per se 1 fles moeten kopen...Famke schreef:En het antwoord is:Het lijkt KIL welWanneer je het product in een 1+1 aanbieding koopt, krijg je 50% van het daadwerkelijke aankoopbedrag teruggestort.![]()
Beetje raar dat het dan in combinatie gekocht mag worden..
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Joh ik denk dat ze gewoon KIL mensen bij Scoupy hebben zitten.
Was met de wasverzachter ook aan de hand.
Maar iedereen kreeg toch gewoon 100% terug.
Scoupy doet niet lastig
Was met de wasverzachter ook aan de hand.
Maar iedereen kreeg toch gewoon 100% terug.
Scoupy doet niet lastig

Het is nu ook KIL ze werken samen met scoupy.Deezers schreef:Daar ben ik niet blij mee, 3 euro voor 2 flessen is alsnog veel geld. Dan zou je dus per se 1 fles moeten kopen...Famke schreef:En het antwoord is:Het lijkt KIL welWanneer je het product in een 1+1 aanbieding koopt, krijg je 50% van het daadwerkelijke aankoopbedrag teruggestort.![]()
Beetje raar dat het dan in combinatie gekocht mag worden..
Denk dat ze icm actie bedoelen als "20% korting" of "halve prijs" of "nu voor 5 euro" etc en dat je dan het bedrag krijgt excl die 20% enz uitgekeerd.
Ik ga het er niet op wagen om er 1+1 te kopen, want bij de spotta actie hadden we dat met de robijn gedaan: mijn moeder kreeg 100% vergoed en ik maar 50%. Dus hou het mooi bij 1 artikel deze keer.
Ik heb het bij Etos gekocht 1 +1 gratis maar krijg gewoon het hele bedrag vergoed 

Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
En zo hoort het ook! En als je maar 50% terugkrijgt moet je gewoon bezwaar maken en een print screen sturen van de voorwaarden, waarin met geen woord gerept wordt over 50% bij 1+1 gratis acties. Ook kun je verwijzen naar een vorige actie van Scoupy met de Sanex Body Lotion waarbij 1+1 gratis ook gewoon 100% werd terugbetaald. Wil je op safe spelen, koop er dan maar één en maak gebruik van de AH servicebalie.naromi schreef:Ik heb het bij Etos gekocht 1 +1 gratis maar krijg gewoon het hele bedrag vergoed
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier goedgekeurd!!
Laatst gewijzigd door tequilacin op vr 22 jul 2016, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.