Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
2 weken geleden opgestuurd, nu afwachten dan of de post aankomt...
-
Hier nog niet, schijnt echt een week of 5 op de plank te moeten liggen, voor ze er daar aan beginnen....daanwinhof schreef:Ik heb vandaag het geld ontvangen!
Vandaag pas terugbetaling gekregen van de Chavroux Piramide Vijgen, gratis bij aankoop van Chavroux Piramide Naturel.
Op gestuurd op 11 april, moest naar hetzelfde adres als deze Brie actie dus het zal nog wel even duren.
Op gestuurd op 11 april, moest naar hetzelfde adres als deze Brie actie dus het zal nog wel even duren.
Oké, bedankt, dan weet ik dat alvast....dat wordt misschien dan wel 3 maandjes wachten....maar dan kan je beter geen geld terug actie houden....ik koop nooit geen la rustique meer....al hebben ze binnenkort weer zo'n geld terug actie...Gitje schreef:Vandaag pas terugbetaling gekregen van de Chavroux Piramide Vijgen, gratis bij aankoop van Chavroux Piramide Naturel.
Heeft iemand voor mij een mailadres van President Brie? Ik kan er geen vinden. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Alvast dank!
hier hetzelfde, nog niks....en zelfs via facebook niet te vinden...geld terug actie moet geen 2 maanden duren.. bedrijf van President Brie weet zelf misschien niet dat het zolang duurt bij dat bedrijfje wat ze ervoor ingehuurd hebben...rianne116 schreef:Heeft iemand voor mij een mailadres van President Brie? Ik kan er geen vinden. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Alvast dank!