Testen van Swisse OT,
Testen van Swisse OT,
Vroeg me af wie er verder nog mag testen van de Swisse producten via TNRD. Mag zelf voor huid, haar en nagels testen.
Re: Testen van Swisse OT,
Ik ook! 6 weken lang de Gewichts Beheersing. Ik zag bij Kruidvat dat een pot met 180 tabletten 40 euro kost, en je moet er 3 x 3 per dag slikken. In 20 dagen is zo'n pot al leeg dus. Ik ben heel benieuwd!
Vond het vreemd dat ik mail kreeg van LIHL en de verzendbevestiging van Trnd, werken zij ook al samen?
Vond het vreemd dat ik mail kreeg van LIHL en de verzendbevestiging van Trnd, werken zij ook al samen?
Ik heb geen bevestiging gekregen maar alleen een mailtje van TRND dat er vandaag een pakketje wordt geleverd.
Heb het net binnen en heb een pot met 60 tabletten dus kan in ieder geval de 6 weken testen die ze er voor hebben staan, met kortingsbonnen van 5 euro om uit te delen die alleen geldig zijn bij de Etos.
Ik heb mijn pakketje ook net binnen!
Ik heb een pot Gewicht Beheersing en 2 kleinere potjes Man en Vrouw multivitaminen. Daarnaast ook onderzoekskaartjes, kortingsbonnen en het projectboek.
Erg leuk pakket, ik ben benieuwd!
Ik heb een pot Gewicht Beheersing en 2 kleinere potjes Man en Vrouw multivitaminen. Daarnaast ook onderzoekskaartjes, kortingsbonnen en het projectboek.
Erg leuk pakket, ik ben benieuwd!