Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
Re: Vanaf woensdag 3 augustus bij SCOUPY 7 gratis A-merken proberen!
Hier ook alles gehaald. Helaas alleen een kleine winkel dus had niet veel keuze uit verschillende smaken, alleen de gewone linzenrijst en red fruit drinkpakjes.
Net alles gehaalt behalve de maaslander kruid en pit. Lees nu pas dat je ook een andere variant van maaslander mag. Jammer.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Vandaag alles kunnen kopen bij de Jumbo in de helftheuvel passage.Geweldige actie.
Kleine vraagje. Moet de maaslander jong belegen dan wel bij de ah of jumbo gekocht worden of mag het.ook.een andere supermarkt zijn.
• Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.sailor schreef:Kleine vraagje. Moet de maaslander jong belegen dan wel bij de ah of jumbo gekocht worden of mag het.ook.een andere supermarkt zijn.
Dus ook Jumbo, Ah etc.
ik ook alles gehaald bij de AH, ook daar hadden ze de maaslander niet, dus de jong bel meegenomen van 225 gram, maar die is wel duurder, dat verschil betaal je wel zelf...
Ik kocht ook die jong belegen, en die is nu afgekeurd omdat ik het verkeerde product gekocht zou hebben. Ik heb ze maar even gemaild met uitleg. Ook neem ik niet aan dat je het verschil in prijs zelf betaald, ze geven je gratis Maaslander plakken kaas met een adviesprijs van 2,69. Geen prijs TOT 2,69 bijvoorbeeld.
Leest Scoupy wel hun eigen voorwaarden? Volgens mij wordt er 1x naar gekeken als ze opgesteld worden en daarna doen we waar we zin in hebben.Jo12 schreef:Ik kocht ook die jong belegen, en die is nu afgekeurd omdat ik het verkeerde product gekocht zou hebben. Ik heb ze maar even gemaild met uitleg. Ook neem ik niet aan dat je het verschil in prijs zelf betaald, ze geven je gratis Maaslander plakken kaas met een adviesprijs van 2,69. Geen prijs TOT 2,69 bijvoorbeeld.

@riskje, aan mij hebben ze voor de variant 'jong belegen' € 2,89 overgemaakt; gelukkig laat Scoupy dus geen 20 eurocent bijbetalen.
riskje schreef:ik ook alles gehaald bij de AH, ook daar hadden ze de maaslander niet, dus de jong bel meegenomen van 225 gram, maar die is wel duurder, dat verschil betaal je wel zelf...