Ik was het vergeten te melden/berichtje te sturen maar als het goed is heeft de beheerder van het forum nu wel een pb.Shiven schreef:@Famke, ik ben benieuwd of je dit item al persoonlijk hebt aangekaart bij onze beheerder?
Het is immers niet gezegd dat de beheerder hier stuk voor stuk al onze berichten bij langs gaat.
Gratis kees kaas Komijn / tuinkruiden
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Gratis kees kaas Komijn / tuinkruiden
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Lekkere kaas de tuinkruiden variant!!
Ik vond de Kees Kaas gerijpt toen echt heel raar niet lekker smaken een heel apart smaakje zit daaraan.
Maar deze zou ik zeker vaker kopen.
Ik vond de Kees Kaas gerijpt toen echt heel raar niet lekker smaken een heel apart smaakje zit daaraan.
Maar deze zou ik zeker vaker kopen.
Re: Procedure hoe je op de site van AH kunt nakijken of een geselecteerd product in een bepaalde vestiging verkrijgbaar
[quote="Famke" Ik was het vergeten te melden/berichtje te sturen maar als het goed is heeft de beheerder van het forum nu wel een pb.[/quote]
Hoi Famke, Wat vond de beheerder van jouw aangedragen suggestie mbt dit onderwerp:
Procedure beschrijving hoe je op de site van AH kunt nakijken of een geselecteerd product in een bepaalde vestiging verkrijgbaar is?
Je stelde op 31 mei voor er een sticky onderwerp voor aan te maken.
Hoi Famke, Wat vond de beheerder van jouw aangedragen suggestie mbt dit onderwerp:
Procedure beschrijving hoe je op de site van AH kunt nakijken of een geselecteerd product in een bepaalde vestiging verkrijgbaar is?
Je stelde op 31 mei voor er een sticky onderwerp voor aan te maken.
-
Re: Procedure hoe je op de site van AH kunt nakijken of een geselecteerd product in een bepaalde vestiging verkrijgbaar
Shiven schreef:[quote="Famke" Ik was het vergeten te melden/berichtje te sturen maar als het goed is heeft de beheerder van het forum nu wel een pb.
Je stelde op 31 mei voor er een sticky onderwerp voor aan te maken.[/quote]
Beheerder heeft het gezien en vervolgens niets mee gedaan voor zo ver ik weet. Reden onbekend.
Actie loopt van meet af aan al t/m 30/09/2016; zie eerste post: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... =20#p19205
Famke: Actie verlengt t/m 30 sep 2016.
-
Helemaal gelijk. Kon het gisteren niet vinden.Shiven schreef:Actie loopt van meet af aan al t/m 30/09/2016; zie eerste post: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... =20#p19205
Famke: Actie verlengt t/m 30 sep 2016.
Kan iemand ajb mij vertellen of je echt een actieverpakking nodig hebt?
Deze kaas heb ik bij meerdere AHs gevonden, maar tot nu toe heb ik geen verpakkingen met de roze sticker kunnen vinden.
Deze kaas heb ik bij meerdere AHs gevonden, maar tot nu toe heb ik geen verpakkingen met de roze sticker kunnen vinden.
Nee, de actiesticker is niet nodig om je aanvraag te verwerken.
(Wel weet je gelijk dat je de juiste soort in handen hebt).
(Wel weet je gelijk dat je de juiste soort in handen hebt).
lyrico schreef:Kan iemand ajb mij vertellen of je echt een actieverpakking nodig hebt?