Probeer gratis Always discreet bij Etos

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Probeer gratis Always discreet bij Etos

Bericht door Famke »

In de nieuwe folder van week 32 en 33 van Etos staat:
Probeer nu gratis bij Always discreet (alle varianten mogelijk). Ontvang het aankoopbedrag van Always Discreet tegen inlevering van je kassabon. Zie voorwaarden in de winkel.
Mariette

Re: Probeer gratis Always discreet bij Etos

Bericht door Mariette »

@Jana het geldt alleen op de afgebeelde verpakkingen van € 3,69 en de andere verpakkingen zijn duurder.
Voorwaarden bij de Etos hier in de winkel niet bekend en wisten ook nergens van.

heb net de Etos klantenservice gebeld en niets of niemand weet van deze actie en mijn vraag wordt nu afgehandeld met de desbetreffende afdeling en als ze er meer over weten dan ontvang ik er een mailtje over. Wordt vervolgd voor diegene die het willen kopen voor de gta
Laatst gewijzigd door Mariette op ma 08 aug 2016, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Yoline

Bericht door Yoline »

Ook hier niets bekend bij etos in Helmond. Ook niks aangeplakt en personeel heeft navraag gedaan maar kon niet achterhalen hoe het werkt.
feelings

Bericht door feelings »

Bedankt Famke :D
Mariette

Bericht door Mariette »

heb mijn eerdere reactie aangepast en dit is het enigste wat ze me kon vertellen.
Charlotte

Bericht door Charlotte »

Ook Etos Vlissingen wist vandaag wel dat er een actie is, maar verder niets. Heb pak gekocht en navraag gedaan via de site van Etos.....
petra11
Been thanked: 27 times

Bericht door petra11 »

ik heb gebeld naar Procter & Gamble, want bij Etos kreeg ik niemand te pakken. tel.nr. 0800-2259297
In de Etos winkel, waar ik ben geweest vanmiddag, wist men van niks en de verkoopster zei: je moet het maar proberen op de site van Always.
Daar staat niks op.
Bij Procter & Gamble zei de man van de klantenservice dat ze het aan het uitzoeken waren. Zij wisten ook van niks en denken vooralsnog dat het een actie is van Etos.
petra11
Been thanked: 27 times

Bericht door petra11 »

net naar Etos in Blerick gebeld om te zeggen dat ik die 3 verpakkingen, die ik vanmiddag heb gekocht, terug breng, als ik geen geld terug kan vragen.

De verkoopster zei dat ze net na 15.00 uur een e-mail had ontvangen van het Etos hoofdkantoor dat er iets was mis gegaan met de communicatie over de actie.
Verder wist ze nog niks..
whizzy62

Bericht door whizzy62 »

Toen ik vanmorgen vroeg naar de voorwaarden van de actie (er wordt naar de winkel verwezen), zei de verkoopster in Rijswijk dat ik de kassabon moest opsturen. Toen ik vroeg waar naar toe, zei zij dat dit op de site van Etos zou staan.....niks dus. Ik heb die vraag dus ook maar gesteld aan de klantenservice van Etos via het contactformulier op de site. Ik heb ook nog even gekeken op de site van Lekker in het leven (van de producent, je weet maar nooit), maar ook daar staat niets over deze actie.
Ben benieuwd................. :shock:
Plaats reactie