Wasmiddel Lenor probeer voor € 1,00 (refundactie) Ingangsdatum 13/8
Re: Wasmiddel Lenor probeer voor € 1,00 (refundactie) Ingangsdatum 13/8
vraagje, is dit voor de gekleurde was
Geen idee heb het voor beide gebruikt.
Wie wil mij de balk om aan te vragen eens sturen? Ik heb 1 x meegedaan en nu krijg ik niets meer ingevuld. Heb alles geprobeerd, maar er komt geen veld om in te vullen. Heb ik voor mijn dochter (die op vakantie is) die dure fles gekocht en nu zit ik in de shit. Zou scoupy ook 1 per ip worden?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
https://static.scoupy.nl/lenor/hoefsmid schreef:Wie wil mij de balk om aan te vragen eens sturen? Ik heb 1 x meegedaan en nu krijg ik niets meer ingevuld. Heb alles geprobeerd, maar er komt geen veld om in te vullen. Heb ik voor mijn dochter (die op vakantie is) die dure fles gekocht en nu zit ik in de shit. Zou scoupy ook 1 per ip worden?
Laatst gewijzigd door Chrisje9999 op do 18 aug 2016, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Je cookies en geschiedenis verwijderen en dan lukt het weer
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Heb ik allemaal al gedaan. Haalt niets uit. Ik krijg gewoon de balk voor naam en adres enz. niet. Wel op de tablet maar dan kan ik de scan niet doorsturen.
Heb je een desktop/laptop? Zo ja, kun je het dan eens met browser Google Chrome proberen?
I
In chrome kun je bij de instellingen (rechtsboven) een nieuw incognitotabblad openen. Daarmee lukt het bij mij altijd wel.hoefsmid schreef:Wie wil mij de balk om aan te vragen eens sturen? Ik heb 1 x meegedaan en nu krijg ik niets meer ingevuld. Heb alles geprobeerd, maar er komt geen veld om in te vullen. Heb ik voor mijn dochter (die op vakantie is) die dure fles gekocht en nu zit ik in de shit. Zou scoupy ook 1 per ip worden?
In de nieuwe folder van AH staat volgende week 40% korting op Lenor dus nu van € 3,29 voor € 1,97.
Ik zie nergens een prijs in de buurt van € 6,49.
Snappen jullie wat van. Ik niet!
Ik zie nergens een prijs in de buurt van € 6,49.
Snappen jullie wat van. Ik niet!