Nieuwe refund actie Duyvis,
Nieuwe refund actie Duyvis,
Zag net bij de AH zakken van de Duyvis borrelnoten oriental en een zakje met nootjes met blauwe sticker probeer gratis.
Deze actie loopt van 5 t/m 30 September. Max 1 deelname per huishouden.
Actievoorwaarden:
Koop dit product en bewaar e kassabon
Voer je gegevens in op Duyvis.nl en upload je kassabon
Krijg binnen 7 dagen je aankoopbedrag terug.
Heb op hun site hierover nog niets kunnen vinden maar wilde jullie dit in ieder geval niet onthouden
Deze actie loopt van 5 t/m 30 September. Max 1 deelname per huishouden.
Actievoorwaarden:
Koop dit product en bewaar e kassabon
Voer je gegevens in op Duyvis.nl en upload je kassabon
Krijg binnen 7 dagen je aankoopbedrag terug.
Heb op hun site hierover nog niets kunnen vinden maar wilde jullie dit in ieder geval niet onthouden
- tequilacin
Re: Nieuwe refund actie Duyvis,
Ik heb ze eens een mailtje gestuurd, Mariette. Zodra ik antwoord krijg, hoor je van mij.
Bedankt voor het delen van deze actie.
Bedankt voor het delen van deze actie.
gebeld naar Duijvis consumentenservice.
Ze hadden al gehoord dat er verpakkingen met de actie-stickers in de winkels liggen,
echter
de actie begint, zoals vermeld op de verpakking, op 5 september, dus kassabon moet van 5 september of later zijn.
de kassabon moet straks ge-upload worden.
Ze hadden al gehoord dat er verpakkingen met de actie-stickers in de winkels liggen,
echter
de actie begint, zoals vermeld op de verpakking, op 5 september, dus kassabon moet van 5 september of later zijn.
de kassabon moet straks ge-upload worden.
Ik heb de verpakkingen met blauwe stickers ook zien liggen bij de Jumbo in Helmond. Er staat GEEN actiecode onder de sticker, dus je kunt in de actieperiode ook een normale verpakking kopen.
In navolging van Chio een mooie actie van Duyvis!
In navolging van Chio een mooie actie van Duyvis!
-
heb m vandaag ook gezien.
staat duidelijk op vanaf 5 sept + eind datum vermeld.
staat duidelijk op vanaf 5 sept + eind datum vermeld.
Is iemand er al achter of je nu wel of niet perse een actieverpakking moet kopen?
Ik zag ze hier zaterdag in de winkel liggen, maar ze waren nu ook alweer op.
Zag geen code op de sticker staan maar ze kunnen natuurlijk ook om een verpakkingscode of code aan de binnenkant vragen.
Op de Duyvis site zie ik wel de banner staan maar geen verdere voorwaarden. Iemand had hier achteraan gemaild toch?
Ik zag ze hier zaterdag in de winkel liggen, maar ze waren nu ook alweer op.
Zag geen code op de sticker staan maar ze kunnen natuurlijk ook om een verpakkingscode of code aan de binnenkant vragen.
Op de Duyvis site zie ik wel de banner staan maar geen verdere voorwaarden. Iemand had hier achteraan gemaild toch?
@Marga, zie posting door Iwan1976 » vr 19 aug 2016, 11:52 u:
Ik heb de verpakkingen met blauwe stickers ook zien liggen bij de Jumbo in Helmond. Er staat GEEN actiecode onder de sticker, dus je kunt in de actieperiode ook een normale verpakking kopen.
-
Heeft iemand een idee hoe ik de aanvraag indien? Op hun website kan ik de knop niet vinden?