Gratis bezorgkosten bij Plus (bij min. 25 euro)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Jisca

Gratis bezorgkosten bij Plus (bij min. 25 euro)

Bericht door Jisca »

Code: PLUSzomer

We maken er een feestje van deze zomer

Zit je lekker in de vakantie-modus en ben je van plan daar voorlopig ook niet uit te komen? Geen probleem! Tijdens het 14-daagse online bestelfestival van PLUS maken wij het je makkelijk. Of je nou in de achtertuin, het park of op het strand aan het genieten bent.

Geen bestelkosten

Laat jij je boodschappen bezorgen in de periode zondag 21 augustus tot en met zaterdag 3 september? Of kom je ze zelf ophalen bij een PLUS Ophaalpunt? Voer de actiecode PLUSzomer in bij je online bestelling en je boodschappen worden GRATIS thuisbezorgd of klaargezet. Zo kan jij extra genieten van de zomer!

Actievoorwaarden:

1. Met de actiecode PLUSzomer krijgt je 100% korting op de bestelkosten (ophalen of bezorgen).
2. Door bovenstaande actiecode op plus.nl in te vullen in het veld ‘servicecode’ wordt deze korting verrekend.
3. Bij bezorging krijg je met de actiecode €6,- korting op de bestelkosten, als je de boodschappen ophaalt krijg je €2,50 korting.
4. De Actie is geldig van zondag 21 augustus t/m zaterdag 3 september 2016 voor bestellingen die binnen deze periode thuisbezorgd of opgehaald worden.
5. Deze Actie is niet van toepassing op PLUS Express.
6. Actiecode is alleen geldig op online bestellingen via plus.nl en alleen geldig op de bestelkosten.
7. Korting kan niet omgewisseld worden in contanten.
8. Voor thuisbezorgen geldt het minimale bestelbedrag van €25,-. Voor ophalen bij een PLUS Ophaalpunt geldt geen minimaal bestelbedrag.
9. Algemene voorwaarden voor online bestellen zijn van toepassing op genoemde Actie.

P.s. bij mij bleven de 6 euro bezorgkosten nog in het overzicht staan na het invoeren van de code, maar heb dit als opmerking geplaatst omdat ik wel aan de voorwaarden voldoe. Via Facebook contact gehad met mijn Plus en zij verrekenen de bezorgkosten zodra ze de bestelling in de winkel binnenkrijgen! Je betaalt bij bezorging per pin, dus niet vooruit met iDeal.
druppel

Re: Gratis bezorgkosten bij Plus (bij min. 25 euro)

Bericht door druppel »

spannend deze aanbieding....als ik de lijst bekijk is er niet 1 filiaal wat thuis bezorgt ....handig zo die 6 euro korting
( hier in de buurt kan ik het ook nergens afhalen dus leuke actie )
Jisca

Bericht door Jisca »

Jammer Druppel!

Mijn Plus bezorgt gelukkig wel, dus ik kreeg maandag mijn boodschappen netjes thuisbezorgd. De bezorgkosten zijn er ook gelukkig gewoon af gegaan.

Let wel op, als je boodschappen bij Plus bestelt, worden deze geleverd in boodschappenkratten waarvoor je 5 euro statiegeld per stuk betaalt, dus houd daar rekening mee.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Super actie Jisca! Bedankt voor het melden. Fijn dat jij er gebruik van hebt kunnen maken. Ik woon helaas te ver, maar wellicht dat je zo nog iemand blij maakt ;)
Plaats reactie