Nieuwe refund actie Duyvis,

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Peter Hendriks
Berichten: 60
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:35

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Peter Hendriks »

Katootje schreef:Ja kom ik ook achter! En als je sticker vd zak haalt is t onleesbaar!
Dus je moet persé een zak met actiesticker kopen zo te lezen? code nodig ofzo?
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05
Has thanked: 1 time

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Shiven »

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad; heeft mijn klacht opgenomen en mij binnen een half uur teruggebeld.
De Technische afdeling is druk bezig de problemen op te lossen.
Mijn aanvraag is inderdaad niet goed doorgekomen. Mij is gevraagd het in de loop van vanmiddag nog eens te proberen.
Uiteindelijk moet iedereen een bevestiging van deelname ontvangen.
Famke
Berichten: 5099
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Famke »

Is nu opgelost: https://duyvis.nl/

Om het aankoopbedrag terug te krijgen op je rekening, koop je bij een willekeurige winkel een actieverpakking Duyvis en bewaar je de kassabon. Actieverpakkingen zien er hetzelfde uit als reguliere verpakkingen van de deelnemende Duyvis producten. Soms hebben ze een blauwe sticker met de vermelding 'Probeer gratis'. (Actie)verpakkingen van:
- Duyvis Borrelnootjes® Provençale 300 g
- Duyvis Borrelnootjes® Oriental 300 g
- Duyvis Borrelnootjes® Cocktail 300 g
- Duyvis Borrelnootjes® Poesta 300 g
- Duyvis Cashews Original Oven Roasted 125 g
- Duyvis Almonds Original Oven Roasted 125 g
- Duyvis Cranberry Nut Mix Oven Roasted 125 g
- Duyvis Original Nut Mix Oven Roasted 125 g
Doen mee.
zonnetje24
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:46

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door zonnetje24 »

fijn dat er meerdere manieren van terugvragen zijn.
Hij gaf bij mij steeds aan dat er een fout in mijn afbeelding zat.
Nu maar via mail teruggevraagd
Peter Hendriks
Berichten: 60
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:35

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Peter Hendriks »

en moet je nu wel of niet een pakje kopen met actiesticker? wordt er ergens een code of zo gevraagd, of mag je ook een pakje nemen zonder sticker? :roll:
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door kuikentje »

vandaag bij de AH met sticker gevonden, nog niet ingediend
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05
Has thanked: 1 time

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Shiven »

zonnetje24 schreef:fijn dat er meerdere manieren van terugvragen zijn.
Hij gaf bij mij steeds aan dat er een fout in mijn afbeelding zat.
Nu maar via mail teruggevraagd
https://duyvis.nl/instructie_inzenden.pdf

►Hoe jouw aankoopbedrag terug te vragen zonder de website:◄

Als je niet in staat bent de foto van jouw kassabon via de website te versturen, kun je dit per e-mail of
per post doen.

1. Hoe per e-mail het aankoopbedrag terug te vragen?
Stuur een e-mail naar info@freeforone.nl waarbij je een foto van de kassabon als bijlage bijsluit. Hierbij
dien je in de e-mail de volgende gegevens door te geven, zodat wij het geldbedrag kunnen overmaken:

Voor- en achternaam:
Adres en huisnummer:
Postcode en woonplaats:
IBAN bankrekeningnummer
Geboortedatum
Winkelketen waar het product is aangeschaft
Naam van het product
Aankoopbedrag

2. Hoe per post het aankoopbedrag terug te vragen?
Stuur een brief in een ongefrankeerde envelop waaraan je een uitgeprinte foto of een kopie van de
bon toevoegt. In de brief dien je de volgende gegevens door te geven zodat wij het geldbedrag
kunnen overmaken:

Voor- en achternaam
Adres en huisnummer
Postcode en woonplaats
IBAN bankrekeningnummer
Geboortedatum
Winkelketen waar het product is aangeschaft
Naam van het product
Aankoopbedrag

De brief kan ongefrankeerd verstuurd worden naar:

Free for One
o.v.v. Probeer Duyvis gratis actie
Antwoordnummer 7000
3870 VB Hoevelaken
Nederland


Houd er rekening mee dat de afhandeling van aanvragen voor teruggave per e-mail of post mogelijk
langer duurt dan via de website.
Graag vragen wij hiervoor jouw begrip.
Peter Hendriks
Berichten: 60
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:35

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Peter Hendriks »

Meer mensen last van dat de foto niet up te loaden is, dat je daarna alles naar het emailadres stuurt, wat ook weer retour komt? info@freeforone.nl ....bij mij werkt het in elk geval niet....zou het dan toch ouderwets met de post moeten?????
robw
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 20:18

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door robw »

Het verzenden werkte bij mij eerst ook niet, totdat ik de foto verkleind had tot net onder de 1Mb (was origineel ruim 4Mb).
Daarna lukte het verzenden wel 8-)
Marga
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 04 mar 2016, 11:02

Re: Nieuwe refund actie Duyvis,

Bericht door Marga »

Bedankt voor de tip RobW.

Bij mij lukte het uploaden ook niet, totdat ik de foto verkleinde naar minder dan 1MB. Dan lukt het wel.
Plaats reactie