Offtopic: Desk Sevices BV
Offtopic: Desk Sevices BV
Hi,
Kan iemand mij misschien helpen aan een mail adres van Desk Services. Ik heb namelijk 2,00 euro ontvangen, maar dit bedrag komt niet voor op mijn lijstje en er staat ook niet waarvan dit is. Alvast bedankt.
Kan iemand mij misschien helpen aan een mail adres van Desk Services. Ik heb namelijk 2,00 euro ontvangen, maar dit bedrag komt niet voor op mijn lijstje en er staat ook niet waarvan dit is. Alvast bedankt.
Re: Offtopic: Desk Sevices BV
Ik denk dat die 2 euro van de brie is
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Desk Services MaastrichtRaven schreef:Hi,
Telefoon : 043-4582454
foutafhandeling@consumercare.info
service@consumercare.info
info@consumercare.info
Le rustique brie was 1,89 en deze heb al ontvangen.naromi schreef:Ik denk dat die 2 euro van de brie is
En krijg je dan ook antwoord terug, want heb hier wel eens gelezen dat ze nergens op reageren.petra11 schreef:ik heb wel eens gemaild naar:
service@consumercare.info
en naar:
foutafhandeling@consumercare.info
- UtrechtseBert
Raven schreef:Hi,
Misschien een heel vreemde reactie hoor; maar wat is eigenlijk het probleem als je 2 euro onterecht op je rekening hebt gekregen? Persoonlijk zou ik daar niet zo'n punt van maken. Jij hebt immers niets verkeerds gedaan.
ik heb op beide e-mailadressen geen reactie gekregen na mij verzoek om de streepjescode van Page vochtig terug te sturen.
Ik had laatst mee gedaan omdat hier op het forum werd gezegd dat je weer mocht mee doen als je in januari ook had mee gedaan.
Dat mocht dus toch niet en heb ik een brief van gekregen. Daarom heb ik ondertussen al 2 maal gemaild dat ik graag die streepjescode terug krijg.
daar reageren ze niet op.
Ik had laatst mee gedaan omdat hier op het forum werd gezegd dat je weer mocht mee doen als je in januari ook had mee gedaan.
Dat mocht dus toch niet en heb ik een brief van gekregen. Daarom heb ik ondertussen al 2 maal gemaild dat ik graag die streepjescode terug krijg.
Ik heb op 30 september ineens een bedrag van 1,59 van Desk Services BV op mijn rekening gekregen. Inderdaad ook dat gedoe gehad met Page Vochtig en daarover gemaild, maar nooit meer iets van teruggehoord terwijl ik ook graag de streepjescode terug wilde hebben en heb gezegd dat ik het misleidend vond zo'n actie waarvan iedereen dacht dat het een nieuwe was.petra11 schreef:ik heb op beide e-mailadressen geen reactie gekregen na mij verzoek om de streepjescode van Page vochtig terug te sturen.
Zou Page nu toch ineens uitbetaald hebben? Ik weet niet waar het anders van moet zijn.
ze hebben van de zomer ook nog een enquete of zoiets gehad waar je aan kon meedoen en als dank kreeg je daarvoor ook een mail voor gta. van 1 verpakking.
Daar mocht je wel weer aan mee doen om geld terug te krijgen van 1 verpakking.
Daarom wilde ik de streepjescode ook graag terug hebben. Dan kon ik die voor de enquete-actie gebruiken.
Daar mocht je wel weer aan mee doen om geld terug te krijgen van 1 verpakking.
Daarom wilde ik de streepjescode ook graag terug hebben. Dan kon ik die voor de enquete-actie gebruiken.