Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
bigmamma30

Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!

Bericht door bigmamma30 »

je moet eerst voor 150 euro aan bonnen hebben en dan mag je 1 tijdschrift uitzoeken waar je 50 cent voor betaald

ik sla over
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Daar ga je niet al die moeite voor extra kassabonnen voor doen nee.

Ik had gehoopt op een gratis product in de eten/drinken categorie bv als GTA.
Miranda
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Uiteindelijk betaal je ook nog veeeeeeel meer dan 150 euro want het wordt niet bij elkaar opgeteld maar per 10 euro op die kassabon 1 spaarzegel. Dus bij 19 euro ook maar 1 en die 9 vervalt dan. Onder de 10 euro niets. Ik ga vaak naar de supermarkt op de fiets ipv de boodschappen in 1 x en zit vaak net onder de 10 daar kun je dus allemaal ook al niets mee.

Voor mij is het ook een flut spaaractie. Het idee was leuk de uitwerking minder. Ik blijf vertrouwen op leuke GTA.
sjaak van de Hoek
Been thanked: 7 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

Maar misschien tellen de bonnen die je instuurt voor geld terug acties ook automatisch mee ?
Dan is het extra en dus mooi meegenomen.
Meriam

Bericht door Meriam »

Ik denk dat ik deze actie maar aan me voorbij laat gaan. Het lijkt een goedkope manier voor Scoupy om inzicht te krijgen in je boodschappenpatroon.
Shiven

Bericht door Shiven »

Heb navraag gedaan bij Scoupy waarom bepaalde mensen inmiddels twee keer een mailing hebben ontvangen inzake Scoupy Super Sparen.
Dit is de reactie:
Scoupy schrijft: We hebben een kleine groep Scoupy-gebruikers geselecteerd om ons nieuwe spaarprogramma te testen.
Ben je hiervoor geselecteerd? Dan heb je een persoonlijke e-mail van ons ontvangen en kun je in de
loop van volgende week gebruik maken van de spaarkaart!

We begrijpen dat je het jammer vindt dat je nog niet mag sparen, maar binnenkort mogen alle Scoupy-gebruikers
gebruikmaken van Scoupy Super Sparen!
Zodra we daadwerkelijk gaan beginnen met het spaarprogramma ontvang je van ons een e-mail met meer informatie en uitleg.
ikka
Has thanked: 3 times

Bericht door ikka »

Start met Scoupy Super Sparen!
Het is zover: je kunt nu meedoen aan Scoupy Super Sparen. Jouw spaarkaart is automatisch gekoppeld aan jouw Scoupy-account. Wanneer je inlogt verschijnt de spaarkaart tussen alle andere acties.

Stap 1

Bewaar je kassabon
Doe je dagelijkse of wekelijkse boodschappen en bewaar je kassabon. Het maakt daarbij niet uit van welke supermarkt de kassabon is. Alle supermarkten in Nederland doen mee met Scoupy Super Sparen!

Stap 2

Spaar voor Scoupies
Upload je kassabon in de Scoupy-app of op scoupy.nl en krijg bij iedere €10 aan boodschappen één Scoupy. Gaat dit jou niet snel genoeg? Koop dan Super Spaarproducten. Hieronder lees je hoe dat werkt.

Stap 3

Verzilver je spaarkaart (20 zegels)
Heb je een volle Scoupy Super Spaarkaart? Gefeliciteerd! Iedere volle spaarkaart (+ €0,50) kun je verzilveren voor een tijdschrift naar keuze.

Super Spaarproducten
Je kunt met dezelfde supermarktkassabon maximaal één keer deelnemen. Bij iedere €10 aan boodschappen krijg je één Scoupy. Gaat dit jou niet snel genoeg? Koop dan Super Spaarproducten. Het totaalbedrag van je kassabon maakt daarbij niet uit. Hieronder kun je zien welke Super Spaarproducten er deze week meedoen.

De spelregels
• Je ontvangt 1 spaarzegel voor iedere unieke kassabon van een willekeurige supermarkt in Nederland met een totaal nettobedrag van minimaal €10.
• Je ontvangt 1 spaarzegel voor iedere kassabon met daarop één van de in die week geldige Super Spaarproducten (het totaalbedrag van de kassabon maakt daarbij niet uit)...
Deze Scoupy Spaaractie loopt van 7-12-2016 t/m 04-01-2017. Je kunt jouw volle spaarkaart t/m 18-01-2017 verzilveren.
https://scoupy.com/nl//#/spaarkaart/sco ... n/49095/co
feelings

Bericht door feelings »

Bedankt Ikka :)

Maar eerlijk gezegd lijkt mij deze actie niet zo lucratief van Scoupy.
Meer voordeel voor Scoupy dan voor de spaarders.
sjaan71

Bericht door sjaan71 »

In de veelgestelde vragen 2 verschillende antwoorden op dezelfde vraag......

Zijn kassabonnen van bijvoorbeeld drogisterijen ook geldig voor spaaracties?
Ja, kassabonnen van zowel supermarkten als drogisterijen zijn geldig. Het maakt daarbij niet uit bij welke supermarkt of drogisterij dit is, zo lang het maar een supermarkt of drogisterij in Nederland is.

Zijn kassabonnen van bijvoorbeeld drogisterijen ook geldig voor spaaracties?
Nee, alleen kassabonnen van supermarkten zijn geldig. Het maakt daarbij niet uit welke supermarkt dit is, zo lang het maar een supermarkt in Nederland is.

Tijdschrift kost 50ct en dan ook nog verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Het versturen van producten is helaas niet gratis. Daarom zijn we genoodzaakt verzendkosten door te berekenen wanneer je een product thuis laat bezorgen.
feelings

Bericht door feelings »

Tijdschrift kost 50ct en dan ook nog verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Het versturen van producten is helaas niet gratis. Daarom zijn we genoodzaakt verzendkosten door te berekenen wanneer je een product thuis laat bezorgen.

Is het anders mogelijk om het tijdschrift te komen ophalen bij Scoupy? ;) ;)
Plaats reactie