Scoupy Super Sparen start binnenkort!
Re: Scoupy Super Sparen start binnenkort!
Heeft het dan nog zin die actie. Zoveel moeite. Je betaalt dan nog 1.25 euro??? Beetje rare actie
Iemand van Sanoma zal dit bedacht hebben....Scoupy overgenomen, dus kunnen we misschien op zo'n manier onze tijdschriften en bladen extra verkopen.....kikki schreef:Heeft het dan nog zin die actie. Zoveel moeite. Je betaalt dan nog 1.25 euro??? Beetje rare actie
Maarja, voor ons niet echt interessant...dat zullen ze bij Sanoma ook snel merken denk ik...
ik ga echt niet al mijn aankoop gegevens "verkopen" voor een tijdschrift die niet eens gratis is
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Onder aan de mail staat een afbeelding van Lays chips en van Crystal clear. Bij beide staat ook + een scoupy zegel.
Ik vermoed dat je als je deze producten koopt dat je hiervoor een zegel krijgt. Doen ze ook vaak in de supermarkt.
Als ik er op klik krijg ik geen voorwaarden b.v. databeperking of zo maar krijg die (voor mij niet interessante) tijdschriften in beeld.
Ik vermoed dat je als je deze producten koopt dat je hiervoor een zegel krijgt. Doen ze ook vaak in de supermarkt.
Als ik er op klik krijg ik geen voorwaarden b.v. databeperking of zo maar krijg die (voor mij niet interessante) tijdschriften in beeld.
Jacky's schreef:Onder aan de mail staat een afbeelding van Lays chips en van Crystal clear. Bij beide staat ook + een scoupy zegel.
Klopt hier kun je per kassabon zag ik 1 extra zegel mee ontvangen dus een soort spaarversneller.
Nu spaar je voor tijdschriften. Ik ben benieuwd waar je in de volgende spaarronde voor kan sparen.
Je mag per dag 5 kassabonnen insturen en je mag ook kassabonnen gebruiken die je al voor een eerder geld terug actie hebt gebruikt.
Heb ze net gebeld en dit te horen gekregen.
Heb ze net gebeld en dit te horen gekregen.
Veel chips eten en crystal clear drinken heb je de spaarkaart zo vol
Ik heb even geïnformeerd.
Bij de 50 cent die je moet bij betalen voor het tijdschrift daar zitten de verzendkosten bij in.
De Super Spaar producten mogen in de aanbieding worden gekocht.
Bij de 50 cent die je moet bij betalen voor het tijdschrift daar zitten de verzendkosten bij in.
De Super Spaar producten mogen in de aanbieding worden gekocht.