KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
-
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 40 times
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Vandaag 2,35 euro ontvangen ovv Kleenex Bal. Dus de personen die eerder vraag hadden http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... nex#p26030 waar 2,35 euro vandaan kwam een tijdje geleden, het is echt de Kleenex Balsem.
-
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Ik heb vandaag ook €2,35 ontvangen. Binnen 4 weken, best snel. Maar 1 ding begrijp ik niet helemaal; er stond bij dat de vergoeding voor een doos €1,79 zou zijn....?
Regelmatig heeft Desk Services bij eerdere geldterugacties te weinig uitgekeerd; kon je er weer achteraan.daanwinhof schreef:Ik heb vandaag ook €2,35 ontvangen. Binnen 4 weken, best snel. Maar 1 ding begrijp ik niet helemaal; er stond bij dat de vergoeding voor een doos €1,79 zou zijn....?
Nu eens geluk. ;-)Sssst, geniet er maar lekker van.
Hier nog niet uitbetaald.
Nog meer mensen die nog niets ontvangen hebben?
Nog meer mensen die nog niets ontvangen hebben?
-
Hier ook (nog) niets ontvangen.
ikka, 01-12-2016 ingestuurd. E-mail naar Kleenex. Antwoord: Inzending is goedgekeurd; betaling per eerstvolgende betaalronde.
Hebben jullie wel de bevestiging gehad dat de bon was goedgekeurd?
Persoonlijk vind ik als je geen reactie krijg binnen de ruilperiode - dan zou je het product terug moeten brengen.
Zit je straks met een 'verkeerd' product opgescheept dat je niet meer kunt terugbrengen.
Persoonlijk vind ik als je geen reactie krijg binnen de ruilperiode - dan zou je het product terug moeten brengen.
Zit je straks met een 'verkeerd' product opgescheept dat je niet meer kunt terugbrengen.
Terugbrengen gaat sowieso niet, suriboy. De streepjescode moet ingezonden worden.
24 november ingestuurd en ook nog niet betaald gekregen.
Ok, kende de ins-outs niet van deze actie. Best apart om streepjescodes op te sturen.Shiven schreef:Terugbrengen gaat sowieso niet, suriboy. De streepjescode moet ingezonden worden.
Edoch dan eigen risico als de brief niet aankomt.
Ikzelf zou een dergelijke actie overslaan.