1L Coca Cola Zero Sugar (Jumbo only) m.i.v. 07-12-2016
Re: 1L Coca Cola Zero Sugar (Jumbo only) m.i.v. 07-12-2016
Ik ben er klaar mee, als ik een account aan probeer te maken klapt ie eruit....ze kunnen een vb nemen aan Scoupy gaat veel makkelijker
Cola bij Jumbo gehaald, wil ik het invoeren, is de streepjescode niet juist.
Ik controleren, ja is echt coca cola zero en ook 1 liter, kom ik erachter dat het een Duitse fles is
Ik controleren, ja is echt coca cola zero en ook 1 liter, kom ik erachter dat het een Duitse fles is
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
eh, ik woon vlakbij de grens met Duitsland. Hoe zie je dat het een Duitse fles isCola bij Jumbo gehaald, wil ik het invoeren, is de streepjescode niet juist.
dan staat alle tekst in het Duits op de fles.
Hebben ze hier bij Jumbo ook, Duitse flessen.
Hebben ze hier bij Jumbo ook, Duitse flessen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Ook ik heb een fles met een volledig duitstalig etiket. N.a.v. het niet accepteren van de EAN code een mailtje gestuurd naar het marketingbureau en naar de consumentenservice van de Jumbo met een verzoek om dit op te lossen en te communiceren en een opmerking dat volgens mij de belangrijkste info op het etiket ook in het Nederlands vermeld dient te worden.
Ik krijg het gewoon niet ingediend, heel slecht van zo'n groot merk
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Ik ben een beetje ongeduldig om hun antwoord af te wachten dus maar gegoogled op "ean code coca cola zero 1000ml" en bij de 2de site stond de code die werkte op hun cashback site. Ik heb ook een account aangemaakt.