Cashback app en Sjoprz app
Cashback app en Sjoprz app
Ik heb al lang geleden de Cashback app en Sjoprz app geïnstalleerd.
nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die deze app nog hebben. En zo ja, krijgen jullie er nog wel eens (nieuwe) gta's in?
ik heb de neiging om de apps te verwijderen...
nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die deze app nog hebben. En zo ja, krijgen jullie er nog wel eens (nieuwe) gta's in?
ik heb de neiging om de apps te verwijderen...
Re: Cashback app en Sjoprz app
Beide apps hier van mijn telefoon verwijderd.
CouponClub app gaat er denk ik ook af. Bijna geen nieuwe of interessante dingen die daar op staan.
CouponClub app gaat er denk ik ook af. Bijna geen nieuwe of interessante dingen die daar op staan.
Groet,
Marieke
Marieke
ik kom steeds maar niet aan de €5 in de CouponClub app
geen spullen/merken die ik normaal koop/lekker vind en heb 3 euro iets erop aan tegoed
geen spullen/merken die ik normaal koop/lekker vind en heb 3 euro iets erop aan tegoed
-
Ik vind de sjoprz app toch best handig. Ik gebruik m als ik een product zoek waar deze in de aanbieding is.
De Sjoprz app vandaag gedownload (speciaal voor de sjoprz dealz), maar begrijp dat de app ook een andere functie heeft en dat je producten van je voorkeur in de aanbieding kan zien, maar dat je deze eerst moet scannen? Begrijp niet helemaal hoe. Heeft iemand daar ervaring mee en weet dat werkt?