Beste wensen voor 2017,
Beste wensen voor 2017,
Voor alle mensen op prikbord de beste wensen voor 2017 en een fijne jaarwisseling.
Hopende op vele leuke en goede acties en iedereen bedankt die iets geplaatst heeft.
Hopende op vele leuke en goede acties en iedereen bedankt die iets geplaatst heeft.
-
Re: Beste wensen voor 2017,
ook vanuit groningen de beste wensen voor iedereen
en op naar weer leuke acties in 2017
en op naar weer leuke acties in 2017
Maak er weer een goed nieuwjaar van, geniet ervan, zo vaak het kan. Bij deze voor iedereen de allerbeste wensen!!
Vanaf hier ook iedereen op dit forum een heel gezond en gelukkig 2017, en dat we met ons allen maar veel acties mogen ontdekken, die we hier met elkaar kunnen delen.
En voor 2016....iedereen die hier een leuke actie aangekondigd heeft, heel erg bedankt daarvoor!
En voor 2016....iedereen die hier een leuke actie aangekondigd heeft, heel erg bedankt daarvoor!
Ook ik wens iedereen hele fijne Feestdagen en een gezond en voorspoedig Nieuwjaar.
Natuurlijk wens ik voor iedereen een zeer goed GTA jaar en wil tevens iedereen bedanken voor alle leuke acties van het afgelopen jaar.
Natuurlijk wens ik voor iedereen een zeer goed GTA jaar en wil tevens iedereen bedanken voor alle leuke acties van het afgelopen jaar.