Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Gisteren met veel moeite eindelijk het bedrag terug gekregen van de NGGT actie en voor mij nooit meer Blue Wonder door hun houding. Het product is voor mij echt niet te gebruiken door hun nieuwe formule.
Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)
Ben er ook helemaal klaar mee, heb weer een anders smoesje ontvangen: mijn fles zou geen sticker hebben want in die productielijn zouden geen stickers geplakt zijn. Voor mij ook nooit meer dit merk, wat een ellende!
Ja hij had ook een sticker, maar ze 'begrijpen niet hoe de sticker op deze verpakking terecht komt' ja ja...
Was leuk geweest om dit product gratis te proberen, edoch er zijn betere schoonmaakmiddelen verkrijgbaar.
@Pierlala - gewoon Bluewonder even bellen en meteen kortsluiten.
@Pierlala - gewoon Bluewonder even bellen en meteen kortsluiten.
Van de week heb ik een mail gekregen van Sorbo, dat hun site is gehackt en dat iedereen zijn wachtwoord moet veranderen. Aangezien velen met de gta hebben mee gedaan, misschien even handig om dit te melden.
Heb je dit nog kunnen oplossen met KS Blue Wonder?Pierlala schreef:Ben er ook helemaal klaar mee, heb weer een anders smoesje ontvangen: mijn fles zou geen sticker hebben want in die productielijn zouden geen stickers geplakt zijn. Voor mij ook nooit meer dit merk, wat een ellende!
-
Heeft iemand de flessen recentelijk nog gevonden. In Breda meerdere grote supermarkten gehad, maar nog nooit voorbij zien komen met actiesticker...
Misschien moeten de winkeliers de stickers zelf wel plakken op de flessen, bij de AH waren ze ook op zo'n onhandige manier geplakt(op het spray mechanisme) dat je het vermoeden krijgt dat ze zo niet verpakt zijn in de fabriek omdat een groot gedeelte wat plakt niet vast zit.