Ik heb precies hetzelfde.Gitje schreef:Hier zou vandaag geleverd worden maar geen bericht meer gehad en niemand gezien?
gratis flesje "naturalicious"
-
Re: gratis flesje "naturalicious"
-
Ik heb ook zo een berichtje gehad, maar niemand gezien met een lekker flesje. Jammer.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook niemand, nu een mailtje dat het niet afgeleverd kon worden om 21:45 uur. Ja was gewoon thuis. Nieuwe poging, krijg een nieuwe track en tracedhammajote schreef:Ik heb ook zo een berichtje gehad, maar niemand gezien met een lekker flesje. Jammer.
- tequilacin
Ik heb niet eens de mail ontvangen om een aflevermoment te kiezen....
-
Ik krijg net een email dat ik uiterlijk 15:00 uur vandaag een nieuwe email ontvang met daarin de track en trace code en het aflevertijdstip.
Terwijl ik had aangegeven als afleverdatum maandag 2 januari. Dus misschien komt het dan toch nog goed.
Terwijl ik had aangegeven als afleverdatum maandag 2 januari. Dus misschien komt het dan toch nog goed.
helemaal geen mail ontvangen zodat ik de gewenste levertijd kon kiezen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Hmz, ik had voor vandaag gekozen maar vandaag verder geen mail gekregen met een track en trace ofzo. Dan komt er waarschijnlijk dus niemand?BabsMeijers schreef:Ik krijg net een email dat ik uiterlijk 15:00 uur vandaag een nieuwe email ontvang met daarin de track en trace code en het aflevertijdstip.