Voor leden anwb 5 euro tegoed
Voor leden anwb 5 euro tegoed
Ik ontving vandaag mijn nieuwe ANWB pas.
in de brief waaraan de pas zit ,zit een 5 euro tegoed bon
deze is te gebruiken in de webwinkel en de ANWB winkel.
Minimale besteding is 5 euro en geldig t/m 28 februari 2017
Bij gebruik in de webwinkel moet je couponcode : goedbegin gebruiken
in de brief waaraan de pas zit ,zit een 5 euro tegoed bon
deze is te gebruiken in de webwinkel en de ANWB winkel.
Minimale besteding is 5 euro en geldig t/m 28 februari 2017
Bij gebruik in de webwinkel moet je couponcode : goedbegin gebruiken
Re: anwb 5 euro tegoed
Heb net een heerlijke fleecedeken twv 5,00€ besteld met een doosje fietsbanden plakspul
Ophalen in de winkel is gratis maar kon niet alleen die deken bestellen dus vandaar het plakspul erbij.
in de winkel doe ik die direct retour
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/flee ... basis.html

Ophalen in de winkel is gratis maar kon niet alleen die deken bestellen dus vandaar het plakspul erbij.
in de winkel doe ik die direct retour

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/flee ... basis.html

mag ik jou een vraagje stellen.. is er dus dit jaar geen aktie met inlevering van de oude pas zoals voorgaande jaren?
heb pas mijn lidmaatschap opgezegd en dacht een beetje slecht kan oude pas nog wel even inleveren voor een cadeautje.
heb pas mijn lidmaatschap opgezegd en dacht een beetje slecht kan oude pas nog wel even inleveren voor een cadeautje.
Heb niets gezien van een aktie zoals b.v. met inlevering van je oude pas, fietslampjes cadeau e.d.Eertje schreef:mag ik jou een vraagje stellen.. is er dus dit jaar geen aktie met inlevering van de oude pas zoals voorgaande jaren?
Ik zou als ik jou was gewoon proberen te bestellen met jou ledennummer.
De oude pas is volgens mij nog steeds geldig deze maand

nee, geen actie met oude pasje inleveren tegen een aardigheidje.
Wel dus 5,00 tegoed in de winkel met die brief.
Ik heb daar overigens met bijbetaling van 1,00 2 paar wandelsokken voor gekocht.
De goedkoopste sokken waren 6,00 en in de aanbieding 1+1 gratis.
Dus nu 2 paar sokken voor 1,00 i.p.v. 12,00
Ik heb daar overigens met bijbetaling van 1,00 2 paar wandelsokken voor gekocht.
Net in de webwinkel anwb gekeken naar sokken. Sokken idd goedkoopste is 5,99. Maat zie niet dat ze in de aanbieding zijn voor 1+1 gratis zoals je schrijft.petra11 schreef:nee, geen actie met oude pasje inleveren tegen een aardigheidje.
Heb je al gewoon geprobeerd om die van 5,99 te bestellen (twee paar)ner schreef:Net in de webwinkel anwb gekeken naar sokken. Sokken idd goedkoopste is 5,99. Maat zie niet dat ze in de aanbieding zijn voor 1+1 gratis zoals je schrijft.petra11 schreef:nee, geen actie met oude pasje inleveren tegen een aardigheidje.
Misschien dat ze het in het mandje wel verrekenen voor 1+1

Dat werkt inderdaad!
En bedankt voor de tip. Partner had het begeleidend schrijven onder het mom van reclame in de papierbak gegooid. Zucht.
En bedankt voor de tip. Partner had het begeleidend schrijven onder het mom van reclame in de papierbak gegooid. Zucht.
Dag allen,
Moet je voor deze actie lid zijn vd ANWB of werkt het ook zonder nr/brief?
Moet je voor deze actie lid zijn vd ANWB of werkt het ook zonder nr/brief?