Voor leden anwb 5 euro tegoed
Re: Voor leden anwb 5 euro tegoed
Het heeft ook zonder lidmaatschapsnummer gewerkt maar dat is veranderd sinds een paar weken.
Re: voor leden anwb 5 euro tegoed
Hi @egni, zie eveneens de topictitel 
Edit: Ow, ik zie dat ikka de titel pas heeft aangepast. Bedankt ikka! Duidelijker zo!

Edit: Ow, ik zie dat ikka de titel pas heeft aangepast. Bedankt ikka! Duidelijker zo!
egni schreef:Dag allen, Moet je voor deze actie lid zijn vd ANWB of werkt het ook zonder nr/brief?
Laatst gewijzigd door Shiven op vr 06 jan 2017, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Natasja79v
Je kunt de actie code goedbegin gebruiken zowel in de winkel als op de website.
Eén per lidmaatschapsnummer toegestaan.
Minimumbestedingsbedrag € 5,-.
Niet geldig op boeken, atlassen, tolvignetten, geschenk-/cadeaubonnen, tijdschriften en entreebewijzen.
Niet inwisselbaar voor contanten en niet geldig op reeds gedane aankopen.
Bij retour wordt de waarde van de artikelen terugbetaald minus de gegeven korting. Niet geldig i.c.m. andere tegoedbonnen.
Geldig t/m 28 februari 2017.
Met vriendelijke groet,
ANWB Webcare
Heb je geprobeerd in de webwinkel te bestellen? Daar moet je (als lid) minimaal één betaald product bijbestellen anders gaan de 5 Euro niet vanaf.Natasja79v schreef:hmmm hier ook lid van de ANWB. maar de code werkt niet.
Er werd al de tip gegeven om iets bij te bestellen en direct in de winkel te retourneren, weet niet of dat werkt, of dat ze je dan de "korting" teruggeven en je toch iets moet betalen...
Ik heb iets voor 5 Euro besteld en een VVV cadeaubon van 5 Euro, moest dus 5 Euro betalen.
Er is trouwens ook niet veel keuze uit producten voor 5 Euro of net ietsje meer, ze rekenen natuurlijk erop dat je iets duurders koopt, nu is ook uitverkoop, maar je moet er net iets nodig hebben.
Er werd al de tip gegeven om iets bij te bestellen en direct in de winkel te retourneren,Annett schreef:
weet niet of dat werkt, of dat ze je dan de "korting" teruggeven en je toch iets moet betalen...
Ik heb gisteren de deken opgehaald en zonder problemen het artikel wat ik erbij besteld had, direct retour gedaan.
Ging dus de winkel uit met de bestelde fleece deken twv. 5 euro
en het geld wat ik terug ontving van het retour artikel. Niets betaald dus

2 paar mooie sokken besteld via hun website voor wel 0,89 cent.
Was 1+1 gratis met ledenkorting en de 5 euro korting.
Ik moet ze dan wel in de winkel ophalen maar dat is geen probleem.
Groet,
Marieke
Marieke
Vandaag in de anwb winkel langs geweest, wilde ook de 1+1 gratis sokken kopen (prijs 5,99 per stuk).Marieke schreef:2 paar mooie sokken besteld via hun website voor wel 0,89 cent.
Kom ik bij de kassa, zegt het meisje dat ik 3 euro moet bijbetalen. Ik zeg dat klopt niet, het is 1 + 1 gratis dus 5,99 totaal en 5 euro korting is 0,99 cent bijbetalen, zegt ze nee zo werkt het niet bij ons bij 1+1 gratis. Echt bizarre uitleg, dus ik heb ze lekker bij haar achtergelaten.
Als ik het goed begrijp, had jij dat probleem niet in de webwinkel?
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 39 times
Ik snap niet hoe zij komen aan die 3 euro bijbetaling?ner schreef:Vandaag in de anwb winkel langs geweest, wilde ook de 1+1 gratis sokken kopen (prijs 5,99 per stuk).
Kom ik bij de kassa, zegt het meisje dat ik 3 euro moet bijbetalen. Ik zeg dat klopt niet, het is 1 + 1 gratis dus 5,99 totaal en 5 euro korting is 0,99 cent bijbetalen, zegt ze nee zo werkt het niet bij ons bij 1+1 gratis. Echt bizarre uitleg, dus ik heb ze lekker bij haar achtergelaten.
Als ik het goed begrijp, had jij dat probleem niet in de webwinkel?