KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Er zitten inderdaad haken en ogen aan deze actie, suriboy.
Ingevulde coupon + aangehechte streepjescode wordt dan ook zorgvuldig door mij gefotografeerd en opgeslagen, voordat deze naar 'Maastricht' gaat.
1 voordeel heeft deze actie wel; je kunt het product in de aanbieding kopen en de adviesprijs uitgekeerd krijgen (winstmaker).
Kassabon wordt namelijk niet om gevraagd.
Ingevulde coupon + aangehechte streepjescode wordt dan ook zorgvuldig door mij gefotografeerd en opgeslagen, voordat deze naar 'Maastricht' gaat.
1 voordeel heeft deze actie wel; je kunt het product in de aanbieding kopen en de adviesprijs uitgekeerd krijgen (winstmaker).
Kassabon wordt namelijk niet om gevraagd.
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Ik kan a;;een een "compacte" versie vinden, geldt deze ook?
-
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 40 times
Compacte versie van welke versie? Want alleen Kleenex Balsam tissues of zakdoeken doen mee die je bij bv de AH kan vinden ed.kuikentje schreef:Ik kan a;;een een "compacte" versie vinden, geldt deze ook?
Zie https://www.ah.nl/zoeken?rq=kleenex+balsem voor afbeeldingen/info.
De Plus (supermarkt) heeft beide deze week in de aanbieding.kuikentje schreef:Ik kan a;;een een "compacte" versie vinden, geldt deze ook?
de tissuesFamke schreef:Compacte versie van welke versie? Want alleen Kleenex Balsam tissues of zakdoeken doen mee die je bij bv de AH kan vinden ed.kuikentje schreef:Ik kan a;;een een "compacte" versie vinden, geldt deze ook?
Zie https://www.ah.nl/zoeken?rq=kleenex+balsem voor afbeeldingen/info.
-
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 40 times
Compacte versie lijkt op deze site groter dan de gewone doos?
https://www.kleenex.co.uk/products/kleenex-balsam/
Denk dat het handigste is als je naar het aantal tissues kijkt
https://www.kleenex.co.uk/products/kleenex-balsam/
Denk dat het handigste is als je naar het aantal tissues kijkt
-
- Been thanked: 1 time
Wat is het email adres? Dan kan ik ook een mail sturen hoe het zit. Want ik heb het 12-12-2016 ingestuurd en heb ook nog niets ontvangen.Shiven schreef:ikka, 01-12-2016 ingestuurd. E-mail naar Kleenex. Antwoord: Inzending is goedgekeurd; betaling per eerstvolgende betaalronde.
De betalingen laten dit keer wel erg lang op zich wachten. Bij Desk Services Maastricht duurt het normaal 3 - 4 weken.
Omdat Desk Services Maastricht tegenwoordig slecht is in het beantwoorden van e-mails, heb ik mijn vraag aan Kleenex gesteld.
Op hun beurt moeten ze dan weer contact opnemen met Maastricht. Ik mag toch hopen dat het refundbedrag in week 2 binnen zal zijn.
E-mail: info @ mijnkleenex. nl (uiteraard alles aanelkaar).
Omdat Desk Services Maastricht tegenwoordig slecht is in het beantwoorden van e-mails, heb ik mijn vraag aan Kleenex gesteld.
Op hun beurt moeten ze dan weer contact opnemen met Maastricht. Ik mag toch hopen dat het refundbedrag in week 2 binnen zal zijn.
E-mail: info @ mijnkleenex. nl (uiteraard alles aanelkaar).
Vandaag € 2,35 bijgeschreven voor deze actie.Shiven schreef:01-12-2016 ingestuurd.
Hier 1,49 gekregen vandaag.