gratis flesje "naturalicious"
Re: gratis flesje "naturalicious"
net mailtje ontvangen en ze komen dit donderdag bezorgen tussen 1600 - 2200 uur. ik kon kiezen tussen donderdag of vrijdag. ben benieuwd.
bij mij maken ze het helemaal spannend Ik koos voor bezorging op vrijdag en krijg twee keer een bevestiging. Pakketje wordt nu dus op donderdag én vrijdag bezorgd
-
Ja dat heb ik ook!
2 mails zojuist.. 1 op donderdag en 1 op vrijdag. We zullen zien.
2 mails zojuist.. 1 op donderdag en 1 op vrijdag. We zullen zien.
Geen bevestiging gehad, dus neem aan dat ik nu voor niets aan het wachten ben. Ze hebben nog zo'n 20 minuten
Inderdaad voor niets gewacht. Was te verwachten, bij de Magnum ging het hetzelfde. Woon ook dicht tegen de Belgische grens in een dorpje misschien te ver rijden
Inderdaad voor niets gewacht. Was te verwachten, bij de Magnum ging het hetzelfde. Woon ook dicht tegen de Belgische grens in een dorpje misschien te ver rijden
Laatst gewijzigd door Didaatje op wo 11 jan 2017, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn flesje zouden ze gisteren komen brengen. Heb wel 4 mails gehad van Red mijn pakketje.
Laatste mail schrijven ze dat ze vandaag komen want er was iets verwisseld en zat het flesje in de verkeerde auto.
Laatste mail schrijven ze dat ze vandaag komen want er was iets verwisseld en zat het flesje in de verkeerde auto.
Gisteren netjes 19.40 afgegeven! En lekker hmmm ik heb het gele flesje
Maar zou er geen 3,95 voor betalen!
Maar zou er geen 3,95 voor betalen!
Vanavond is 1 flesje afgeleverd. Via afleverstatus zag ik steeds een verschuiving van het tijdstip, werd steeds later. Moest voor ontvangst tekenen, had ik niet verwacht en zag het ook niet eerder in de reacties staan. Ik kreeg gelijk een mail dat het afgeleverd was samen met kopie van mijn gezette digitale handtekening.
Ik had 2 mails gekregen waar ik bezorgdagen uit kon kiezen. Had de eerste keer woensdag gekozen, paar dagen later weer een mail, weer woensdag gekozen. Ik dacht is toch handiger voor hun voor de bezorging en kan het in 1 keer geleverd worden. En ik dacht misschien is het standaard dat je 2 flesjes krijgt. Maar nee dus. Al zie ik wisselende reacties hier over dat sommigen toch 2 flesjes hebben gekregen.
Ben benieuwd of degenen die nu 2 verschillende dagen voor bezorging hebben opgegeven wel 2 x 1 flesje krijgen.
Ik had 2 mails gekregen waar ik bezorgdagen uit kon kiezen. Had de eerste keer woensdag gekozen, paar dagen later weer een mail, weer woensdag gekozen. Ik dacht is toch handiger voor hun voor de bezorging en kan het in 1 keer geleverd worden. En ik dacht misschien is het standaard dat je 2 flesjes krijgt. Maar nee dus. Al zie ik wisselende reacties hier over dat sommigen toch 2 flesjes hebben gekregen.
Ben benieuwd of degenen die nu 2 verschillende dagen voor bezorging hebben opgegeven wel 2 x 1 flesje krijgen.
Ik zou mijn flesje gisteravond laat krijgen. Rond het te bezorgen tijdstip kreeg ik een email dat het niet gelukt was met het bezorgen. Ze zouden vandaag terug komen. En inderdaad - wel een half uur eerder dan verwacht - stond de bezorger aan de deur. Ik heb een geel flesje gekregen. Ik hoefde niet te tekenen. Zag wel in de bijlage een handtekening. De bezorger had voor het gemak zelf getekend.