Voor leden anwb 5 euro tegoed
Re: Voor leden anwb 5 euro tegoed
Raven schreef:Ik krijg gelijk de melding 'Couponcode "goedbegin" is niet geldig'. Heel raar vind ik dit, bon is geldig tot eind februari. En ik heb ook meer dan 5 euro in mijn mandje zitten.B2B schreef:Ik moest bij bestellen in de webshop eerst melden dat ik anwb lid was en het in de winkel wilde ophalen.
Vervolgens een pagina terug om de code in te voeren om uiteindelijk op 0.98 cent uit te komen.
Want als je je lidmaatschapnummer invult is hij de 5 euro korting weer vergeten.
Stom programma
Misschien helpt het als je je cookies verwijderd

- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Cookies daar kan het niet aan liggen. Ik heb de code namelijk al gebruikt. En bij mij werkt het wel gewoon.
En ik verwijder mijn cookies niet bij afsluiten ofzo.
En ik verwijder mijn cookies niet bij afsluiten ofzo.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Heb inderdaad cookies verwijderd en toen deed de code het wel. Bedankt voor het meedenken.Brigit schreef:Raven schreef:Ik krijg gelijk de melding 'Couponcode "goedbegin" is niet geldig'. Heel raar vind ik dit, bon is geldig tot eind februari. En ik heb ook meer dan 5 euro in mijn mandje zitten.B2B schreef:Ik moest bij bestellen in de webshop eerst melden dat ik anwb lid was en het in de winkel wilde ophalen.
Vervolgens een pagina terug om de code in te voeren om uiteindelijk op 0.98 cent uit te komen.
Want als je je lidmaatschapnummer invult is hij de 5 euro korting weer vergeten.
Stom programma
Misschien helpt het als je je cookies verwijderd![]()
-
Ben sinds dec. Lid van anwb en niet verder gekeken in de brief dus meteen prullenbak in gegooid toen ik pasje omtving vorige week. Heb ik de bon nodig om online te bestellen met korting of niet?
Nee, niet nodig.Studente87 schreef: Heb ik de bon nodig om online te bestellen met korting of niet?
Net de sokken besteld in de anwb webwinkel voor 0,98 cent bijbetaling. En inderdaad ik moest terug in het programma om de kortingscode weer in te voeren, want dat is het programma dan weer vergeten. Toen kreeg ik melding kortingscode niet geldig, dus toen weer cookies verwijderd. Uiteindelijk gelukt, maar ik had het bijna opgegeven, teveel moeite. Rare bestelsite van anwb. Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om iets te bestellen via een webwinkel.B2B schreef:Ik moest bij bestellen in de webshop eerst melden dat ik anwb lid was en het in de winkel wilde ophalen.
Stom programma
B2B schreef:Oke ik heb dus ook de sokken besteld.
Maar ik vind het helemaal niets.
Ik heb maat 41,5
Dus 39 / 42 besteld
Die vallen erg groot. En ze zijn heel hoog.
Ik ga die dingen denk nooit gebruiken.
Zit nog te twijfelen of ik ze ga ruilen. Zag in de winkel niet veel sokken liggen namelijk.
Bestelling vanuit webshop nu pas op kunnen halen, de sokken vallen erg groot en een kleinere maat hebben ze niet.
Heb jij ze nog geruild? Ben benieuwd of ze daar moeilijk over doen, gezien ik 1 paar wel heb opengemaakt.
En als ik wat anders zou willen kopen in de winkel, krijg je denk ik niet meer die 5 euro korting.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Ik heb ze geruild voor een maat kleiner.
Deze zitten veel beter.
In de winkel was het wat gedoe bij de kassa. Niet omdat ze ze niet mee wilde geven.
Maar omdat ze de oude terug moest scannen met korting. En de nieuwe weer met korting moest geven.
Maar alles is gelukt. Zonder veel gedoe.
Neem wel de bon en je pas mee. Die hebben ze nodig.
Deze zitten veel beter.
In de winkel was het wat gedoe bij de kassa. Niet omdat ze ze niet mee wilde geven.
Maar omdat ze de oude terug moest scannen met korting. En de nieuwe weer met korting moest geven.
Bedoel je met meenemen van de bon, de factuur vanuit webshop of het papieren bonnetje waarmee je de 5 euro korting krijgt?B2B schreef:Ik heb ze geruild voor een maat kleiner.
Deze zitten veel beter.