Kleenex tissuekaart versturen + aanvragen Kruidvat coupon voor GRATIS Kleenex

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ikka
Has thanked: 5 times

Re: Kleenex tissuekaart versturen + aanvragen Kruidvat coupon voor GRATIS Kleenex

Bericht door ikka »

Hier accepteerden ze de coupon eerst niet. Zeiden dat ze kopieën niet meer mochten aannemen. Na enig aandringen toch wel.
ner

Re: Kleenex tissuekaart versturen + aanvragen Kruidvat coupon voor GRATIS Kleenex

Bericht door ner »

ikka schreef:Hier accepteerden ze de coupon eerst niet. Zeiden dat ze kopieën niet meer mochten aannemen. Na enig aandringen toch wel.
Aan de ene kant een vreemde reactie van Kruidvat. Maar aan de andere kant staat er wel op de coupon kopieën worden niet geaccepteerd, maar hoe kunnen ze nou weten of het een originele (zelf uitgeprint) is of een kopie? Dat is toch niet te achterhalen, staat nergens een unieke code of zo?
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

Er staat wel een unieke couponcode op de coupon als ik me het goed kan herinneren.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door K'tje »

Inmiddels de bon kunnen downloaden, bedankt voor de tip.
mollie80

Bericht door mollie80 »

vandaag de 'echte'kaart ontvangen met de post!
morgen maar snel naar de kruidvat!

dank voor de tip
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Bericht door K'tje »

Bij mijn Kruidvat accepteerden ze de uitgeprinte bon dus ook niet. Het was volgens hun een kopie, en die mochten ze niet accepteren. Ik heb nog uitgelegd dat ik in mijn mail de coupon heb gehad, en dat die print dus een originele print is, en geen kopie....ze geloofden me niet, dit was een kopie...ben maar weggegaan met mijn print, zonder zakdoekjes.

Geen fijne actie zo.
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Bericht door BabsMeijers »

K'tje schreef:Bij mijn Kruidvat accepteerden ze de uitgeprinte bon dus ook niet. Het was volgens hun een kopie, en die mochten ze niet accepteren. Ik heb nog uitgelegd dat ik in mijn mail de coupon heb gehad, en dat die print dus een originele print is, en geen kopie....ze geloofden me niet, dit was een kopie...ben maar weggegaan met mijn print, zonder zakdoekjes.

Geen fijne actie zo.

Wat raar hier bij de Kruidvat waar ik de zakdoekjes heb gehaald met de uitgeprinte coupon deden ze niet moeilijk en heb het gewoon meegekregen.
Mario

Bericht door Mario »

Code: Selecteer alles

[quote][list=][url][/url][/list][/quote]
Laatst gewijzigd door Mario op di 24 jan 2017, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ner

Bericht door ner »

mollie80 schreef:vandaag de 'echte'kaart ontvangen met de post!

dank voor de tip
Heb je de kaart dan naar jezelf gestuurd, dat je de "echte kaart" binnen hebt?
Ik dacht dat je het perse naar een ander moest sturen..
mollie80

Bericht door mollie80 »

ner schreef:
mollie80 schreef:vandaag de 'echte'kaart ontvangen met de post!

dank voor de tip
Heb je de kaart dan naar jezelf gestuurd, dat je de "echte kaart" binnen hebt?
Ik dacht dat je het perse naar een ander moest sturen..
naar mezelf gestuurd ;)
Plaats reactie