Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)
Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)
Ik heb gekeken naar de voorraad bij onze Praxis hier via de website, niet op voorraad staat er. Maar begrijp ik het goed dat ik dus online ook zou kunnen bestellen en dit indienen. Als ik nu online 3 dezelfde zou bestellen van de duurste, totaal 12.99 x 3 = 38,97 totaal. Bestellingen boven 30 euro zijn gratis las ik. Dus dat ben ik ook geen verzendkosten kwijt. Klopt dit?
-
Ja, dit klopt. Ik heb hetzelfde gedaan.ner schreef:Ik heb gekeken naar de voorraad bij onze Praxis hier via de website, niet op voorraad staat er. Maar begrijp ik het goed dat ik dus online ook zou kunnen bestellen en dit indienen. Als ik nu online 3 dezelfde zou bestellen van de duurste, totaal 12.99 x 3 = 38,97 totaal. Bestellingen boven 30 euro zijn gratis las ik. Dus dat ben ik ook geen verzendkosten kwijt. Klopt dit?
Slechte actie vind ik dit. Online nog altijd niet op voorraad. Tik ik aan de winkel hier, staat er niet op voorraad. Dus vooruit bestellen kan niet. Doe dan niet zo een actie..
3 de Aero 360 met extra tab gekocht en ingevuld
Beste,
Bedankt, uw deelname aan de Rubson VochtOpnemersPraxis actie is voltooid.
Uw aanvraag is momenteel in behandeling. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u binnen 4 weken uw cashback.
Voor meer vragen over deze actie kan u ons steeds bereiken op:
[Rubson-VochtopnemersPraxis@address-system.be]Rubson-VochtopnemersPraxis@address-system.be
Met vriendelijke groeten,
Het Marketing Team Rubson
Beste,
Bedankt, uw deelname aan de Rubson VochtOpnemersPraxis actie is voltooid.
Uw aanvraag is momenteel in behandeling. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u binnen 4 weken uw cashback.
Voor meer vragen over deze actie kan u ons steeds bereiken op:
[Rubson-VochtopnemersPraxis@address-system.be]Rubson-VochtopnemersPraxis@address-system.be
Met vriendelijke groeten,
Het Marketing Team Rubson
Tijdje geleden was het in de reclame, 3 euro korting per stuk ofzo, maar nu die weer de gewone prijs heeft, hebben ze hem hier weer op voorraad...2 stuks 25,98.....
bij 3 stuks geeft ie aan lage voorraad, dus denk dat ze er een stuk of vier op voorraad hebben....
bij 3 stuks geeft ie aan lage voorraad, dus denk dat ze er een stuk of vier op voorraad hebben....
Iemand al geld terug ontvangen?
Heb het op 3 jan. ingestuurd, maar niks ontvangen
Groet,
Marieke
Marieke
Nee , en ook geen mail of het überhaupt is goedgekeurdMarieke schreef:Iemand al geld terug ontvangen?
gaat toch om een flink bedrag.
Heb gebeld maar die mensen weten ook niks te vertellen. .