Page Kussenzacht EN Page Vochtig Toiletpapier nu GRATIS proberen!
Re: Page Kussenzacht EN Page Vochtig Toiletpapier nu GRATIS proberen!
2.35 klinkt meer als de vergoeding voor kleenex tissue's amegum.
Aan die actie heb ik helemaal niet deelgenomen. Bij mij gaat het om de Page Kussenzacht en Page Vochtig toiletpapier actie. Ik heb Kleenes gebeld (geen reactie, alleen voicemail), vervolgens Desk Services BV (die zeggen dat die specifieke afdeling alleen pe e-mail bereikbaar is). Geen antwoord dus. Nu dus een e-mail erheen gestuurd en vervolgens ook nog een aan Page. Wat een belabberde klantenservice, if I may say so.Eertje schreef:2.35 klinkt meer als de vergoeding voor kleenex tissue's amegum.
-
Dan heb je een andere coupon als ikSue-tje schreef:Dat denk ik niet. Staan 3 varianten genoemd op de coupon. Ook de sensitive.
Ik heb deze:
- Bijlagen
-
- Screenshot_20170126-181812_1.jpg (91.11 KiB) 5399 keer bekeken
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Eind pagina 3 en begin pagina 4 van dit onderwerp:
Famke schreef:Op mijn coupon wordt enkel de Page vochtig fresh variant genoemd als cashback mogelijkheid terwijl in de voorwaarden ook Aloe Vera en Sensitive staat. Hebben meer mensen dit?
petra11 schreef:volgens mij was dat in de vorige actie ook zo,
dat op de coupon niet alle varianten vermeld stonden, maar wel in de voorwaarden.
Als het in de voorwaarden staat, zal het beslist goed komen.
-
Sorry, u heeft gelijk.Sue-tje schreef:Dat denk ik niet. Staan 3 varianten genoemd op de coupon. Ook de sensitive.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20170126-194157_1.jpg (67.34 KiB) 5329 keer bekeken
Amegrunn, heeft Desk Services een betalingskenmerk meegegeven; zo ja, hoe luidt deze exact?
Omschrijving: 2264531 16-0451 Kleenex refundShiven schreef:Amegrunn, heeft Desk Services een betalingskenmerk meegegeven; zo ja, hoe luidt deze exact?
Zo staat het erin.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Kleenex refund dat is toch geen Page? Wanneer heb je die ingestuurd? Duurt zeker 3 weken voordat je het geld retouw hebt.AmeGrunn schreef:Omschrijving: 2264531 16-0451 Kleenex refundShiven schreef:Amegrunn, heeft Desk Services een betalingskenmerk meegegeven; zo ja, hoe luidt deze exact?
Zo staat het erin.
Ik heb het ingestuurd op 16 januari. Dus ik was al verbaasd over de 2,35 Euro voor Kleenex. Ik heb wel aan een Kleenex actie deelgenomen (die van de Kruidvat), maar daar kreeg ik een coupon voor, dus die kon ik gratis in de winkel ophalen. En daar heb ik geen IBAN-nummer opgegeven, dus het moet wel van de Page actie zijn.Marry schreef:Kleenex refund dat is toch geen Page? Wanneer heb je die ingestuurd? Duurt zeker 3 weken voordat je het geld retouw hebt.AmeGrunn schreef:Omschrijving: 2264531 16-0451 Kleenex refundShiven schreef:Amegrunn, heeft Desk Services een betalingskenmerk meegegeven; zo ja, hoe luidt deze exact?
Zo staat het erin.
Flauw vind ik wel dat juist die afdeling van Desk Services niet per telefoon bereikbaar is.
Maar ik heb gelukkig wel een foto van de compleet ingevulde coupon en van de kassabonnen gemaakt. Dus wie weet ...
16-0451 Kleenex Bal betreft inderdaad de vergoeding voor de actie van Kleenex Balsam Tissues (box 80 vel).
Het bedrag van € 2,35 matcht er ook bij.
Edit: Ook ik heb mijn Page coupon ingestuurd op ma. 16 januari ....en dus nog geen vergoeding hiervoor ontvangen.
Het bedrag van € 2,35 matcht er ook bij.
Edit: Ook ik heb mijn Page coupon ingestuurd op ma. 16 januari ....en dus nog geen vergoeding hiervoor ontvangen.