ik heb alles gekocht en ingediend. lassie stond er op goedkeuring. ff contact via facebook gezocht. fotootje erbij van lassie en is handmatig goedgekeurd.
zonnetje24 schreef:ik heb alles gekocht en ingediend. lassie stond er op goedkeuring. ff contact via facebook gezocht. fotootje erbij van lassie en is handmatig goedgekeurd.
Dan stuur ik ook maar even een berichtje via Facebook, kreeg al meteen reactie, de aanvragen zijn nog in behandeling. De lassie moet nog worden gecheckt
En dan begint het gezeik.....dan stuur je een bon in met 5 producten, 4 worden goedgekeurd, de maaltijdsaus dus niet, omdat er geen LASSIE bijstaat op de bon...vervolgens krijg je dan dat de kassabon al gebruikt is....wat 'n gezeik weer...
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Probeer gratis: Lassie maaltijdsaus van € 1,99 voor € 0,-.
Reden: Kassabon is al gebruikt
We zien dat de ingediende kassabon al een keer is gebruikt voor een eerdere Cashback-aanvraag van dit product. Controleer voor je de Cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft. Iedere gebruiker heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te kunnen doen.