Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
mollie80

Re: Koken met gratis produkten

Bericht door mollie80 »

Shiven schreef:Reden is dat de kassabonnen computergestuurd worden gecontroleerd. Er wordt inmiddels dus aan gewerkt.
mollie80 schreef:de saus naast de bon gelegd tijdens het fotograferen :) maakt niets uit, het is hier ook nog niet goedgekeurd ;)
weer wat geleerd :)
Deezers

Bericht door Deezers »

Hier staat de Chio niet in de bevestigingsmail maar op de site staat dat ik al heb deelgenomen... :roll:
zonnetje24

Bericht door zonnetje24 »

ik heb alles gekocht en ingediend. lassie stond er op goedkeuring. ff contact via facebook gezocht. fotootje erbij van lassie en is handmatig goedgekeurd.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

zonnetje24 schreef:ik heb alles gekocht en ingediend. lassie stond er op goedkeuring. ff contact via facebook gezocht. fotootje erbij van lassie en is handmatig goedgekeurd.
Dan stuur ik ook maar even een berichtje via Facebook, kreeg al meteen reactie, de aanvragen zijn nog in behandeling. De lassie moet nog worden gecheckt
sjaak van de Hoek
Has thanked: 31 times
Been thanked: 14 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

Bij de AH is de Pepsi Max nu ; 2 voor 2,50 mag dat ?

Iemand dit toevallig zo ingediend ( en goedgekeurd ) ? Ik hoor het weer graag van jullie.

Alvast dank , Sjaak van de Hoek
detulp050

Bericht door detulp050 »

Hoi Sjaak,

Dan krijg je 1,25 terug.

groet,
Mario

Bericht door Mario »

En dan begint het gezeik.....dan stuur je een bon in met 5 producten, 4 worden goedgekeurd, de maaltijdsaus dus niet, omdat er geen LASSIE bijstaat op de bon...vervolgens krijg je dan dat de kassabon al gebruikt is....wat 'n gezeik weer...
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.

Probeer gratis: Lassie maaltijdsaus van € 1,99 voor € 0,-.
Reden: Kassabon is al gebruikt
We zien dat de ingediende kassabon al een keer is gebruikt voor een eerdere Cashback-aanvraag van dit product. Controleer voor je de Cashback-aanvraag indient of een kennis of familielid niet per ongeluk dezelfde kassabon gebruikt heeft. Iedere gebruiker heeft namelijk een eigen, unieke kassabon nodig om mee te kunnen doen.
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

Stuur ze een mailtje met de foto/scan van de bon waarin je het probleem uitlegt zodat zij jou kunnen helpen.
Deezers

Bericht door Deezers »

Ik heb nog helemaal niks gehoord over de Lassie saus, gaat dit automatisch?
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag gezien, alles kunnen krijgen en nog in de winkel opgestuurd! Nou maar hopen dat alles goed gaat ...
Plaats reactie