Probeer Beneful gratis
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Probeer Beneful gratis
https://static.scoupy.nl/beneful/
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Beneful Original, Gezond Gewicht, Gelukkig Volwassen 7+ óf Kleine Genieter.
Is voor iedereen, dus géén speciaal voor jou. Staat alleen niet in je account, maar los via de link.
Let op: deze actie is alleen geldig op de kleine verpakkingen van 1,4 - 1,5 kg en NIET op de 2,8 - 3 kg zakken.
Beneful Original is een zorgvuldige, uitgebalanceerde maaltijd die je helpt jouw hond gelukkig en gezond te houden. Met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn!
Beneful Gezond Gewicht is een zorgvuldig uitgebalanceerde maaltijd die je helpt je hond gelukkig en gezond te houden, met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn! En dit alles met 20% minder vet dan Beneful Original, zodat hij volop kan genieten van zijn favoriete smaken en texturen, zonder dat jij je zorgen hoeft te maken over zijn gewicht!
Beneful Gelukkig Volwassen 7+ is een zorgvuldig uitgebalanceerde voeding die helpt jouw hond van 7 jaar en ouder speels en actief te houden. Met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn!
Met Beneful Kleine Genieter zal hij genieten van de kleine brokjes, met een smakelijk laagje dat in een heerlijke jus verandert als er water aan wordt toegevoegd.
** Zachtheid verandert met de tijd.
https://www.beneful.nl/
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Beneful Original, Gezond Gewicht, Gelukkig Volwassen 7+ óf Kleine Genieter.
Is voor iedereen, dus géén speciaal voor jou. Staat alleen niet in je account, maar los via de link.
Let op: deze actie is alleen geldig op de kleine verpakkingen van 1,4 - 1,5 kg en NIET op de 2,8 - 3 kg zakken.
Beneful Original is een zorgvuldige, uitgebalanceerde maaltijd die je helpt jouw hond gelukkig en gezond te houden. Met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn!
Beneful Gezond Gewicht is een zorgvuldig uitgebalanceerde maaltijd die je helpt je hond gelukkig en gezond te houden, met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn! En dit alles met 20% minder vet dan Beneful Original, zodat hij volop kan genieten van zijn favoriete smaken en texturen, zonder dat jij je zorgen hoeft te maken over zijn gewicht!
Beneful Gelukkig Volwassen 7+ is een zorgvuldig uitgebalanceerde voeding die helpt jouw hond van 7 jaar en ouder speels en actief te houden. Met een mix van knapperige brokjes en zachte** vleesbrokjes waar je hond gek op zal zijn!
Met Beneful Kleine Genieter zal hij genieten van de kleine brokjes, met een smakelijk laagje dat in een heerlijke jus verandert als er water aan wordt toegevoegd.
** Zachtheid verandert met de tijd.
https://www.beneful.nl/
Re: Probeer Beneful gratis
Wat een vreemde aktie ingangsdatum staat op 16/12 maar het percentage nog op 97%.
Lijkt alsof het toch die exclusief voor jou is die nu voor iedereen open is gezet, of mag je nog 1 x meedoen?
Hoe heb je deze nu gevonden?
Lijkt alsof het toch die exclusief voor jou is die nu voor iedereen open is gezet, of mag je nog 1 x meedoen?
staat eveneens op de rechterkant aangekondigd bij http://www.beneful.nl als je daar klikt, kom je op de scoupysite terecht, waar het nu 97% is... dus mag denk ik iedereen meedoen....ook die exclusief voor jou gehad hebben??? (maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker, anders even navragen bij scoupy via feedback@scoupy.nl)Eertje schreef:Wat een vreemde aktie ingangsdatum staat op 16/12 maar het percentage nog op 97%.
-
@Eertje; ik heb hem gevonden toen ik op de pagina van Beneful keek; zie mijn geplaatste link.
Heb hem zelf goedgekeurd gehad, en niet als 'speciaal voor jou' ontvangen.
En Scoupy plaatst niet alles op hun site; soms willen ze niet al die gratis-mensen er bij hebben denk ik. Dat verklaart ook dat het percentage nog zo hoog is; die zal snel naar beneden gaan nu hier hij staat;-)
@ Mario; graag gedaan; was zelf ook blij eindelijk zelf wat gevonden te hebben (viel zowat van mijn stoel, haha) én ik heb er ook nog eens wat aan, nou ja, de hond dan.
Heb hem zelf goedgekeurd gehad, en niet als 'speciaal voor jou' ontvangen.
En Scoupy plaatst niet alles op hun site; soms willen ze niet al die gratis-mensen er bij hebben denk ik. Dat verklaart ook dat het percentage nog zo hoog is; die zal snel naar beneden gaan nu hier hij staat;-)
@ Mario; graag gedaan; was zelf ook blij eindelijk zelf wat gevonden te hebben (viel zowat van mijn stoel, haha) én ik heb er ook nog eens wat aan, nou ja, de hond dan.

Er staat in de voorwaarden:
Ik had hem van Scoupy als "exlusief voor jou" en denk dus niet dat ik nog een keer mag deelnemen.- Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties verspreid. In totaal kun je per persoon slechts één keer met deze actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie.
Je zou ook als ik het bekeken heb voor ieman anders in kunnen sturen mocht iemand met je mee willen werkenpeggy-sue schreef:Er staat in de voorwaarden:Ik had hem van Scoupy als "exlusief voor jou" en denk dus niet dat ik nog een keer mag deelnemen.- Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties verspreid. In totaal kun je per persoon slechts één keer met deze actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie.
Mijn bon was afgekeurd, omdat ik al mee had gedaan aan de Exclusief voor jou actie van Beneful. Gelukkig hielp mijn buurman me 

ik heb de link al een paar keer geprobeerd maar er staat steeds dat de beveiligde verbinding mislukt is. zowel bij i.e. als firefox
-
@Florence; bij mij werkt de link nog steeds. Ik had hem op de pagina van Beneful.nl zien staan, waarom kijk je daar niet even rechtstreeks? Dan zie je rechts een blokje met gratis. Zo moet het lukken.