Gratis Chavroux geitenkaas
Gratis Chavroux geitenkaas
Gezien in de Allerhande van februari 2017, pag.70:
"Uw Chavroux Piramide Natuur of uw Chavroux B6uche. 100% terugbetaald.
Actievoorwaarden: - Alleen originele kassabonnen die de aankoop van één Chavroux Piramide Natuur of één Chavroux Bôuche bewijzen, worden in behandeling genomen. - Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties. - Max 1 inzending per adres/bankrekeningnummer.- Actie geldig t/m 30 juni 2017
Wat te doen? : Stuur uw kassabon in een ongefrankeerde envelop naar Chavroux Retouractie, Antwoordnummer 14006, 4800 VG Breda. Vermeld uw naam, adres en IBAN-nummer."
"Uw Chavroux Piramide Natuur of uw Chavroux B6uche. 100% terugbetaald.
Actievoorwaarden: - Alleen originele kassabonnen die de aankoop van één Chavroux Piramide Natuur of één Chavroux Bôuche bewijzen, worden in behandeling genomen. - Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties. - Max 1 inzending per adres/bankrekeningnummer.- Actie geldig t/m 30 juni 2017
Wat te doen? : Stuur uw kassabon in een ongefrankeerde envelop naar Chavroux Retouractie, Antwoordnummer 14006, 4800 VG Breda. Vermeld uw naam, adres en IBAN-nummer."
Re: Gratis Chavroux geitenkaas
Bedankt die ga ik zeker kopen, maar niet bij de Albert Heijn begrijp ik want daar is een andere actie nu, 2e halve prijs!
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Maar je koopt er toch maar 1?Mariken72 schreef:Bedankt die ga ik zeker kopen, maar niet bij de Albert Heijn begrijp ik want daar is een andere actie nu, 2e halve prijs!

Net bij de ah de allerhande meegenomen. Kom ik thuis blijkt het de allerhande van januari te zijn.. was maar 1 soort in de rekjen aanwezig, dus die van fenruari ligt er nog niet. Nog even geduld hebben.
Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken...Famke schreef:Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...

De datum 26/02 is dat niet toevallig de brie rustique? Tenminste dat staat er bij mij op de verpakking qua datum en de Chavroux ergens in Maart.Mario schreef:Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken...Famke schreef:Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Inderdaad Mariette, ik heb die twee door elkaar gehaald... tijd voor vakantie denk ik...Mariette schreef:De datum 26/02 is dat niet toevallig de brie rustique? Tenminste dat staat er bij mij op de verpakking qua datum en de Chavroux ergens in Maart.Mario schreef:Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken...Famke schreef:
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.

Weet iemand wat het verschil is tussen de 2 varianten die je kunt kopen?