Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Re: Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Alles gekocht ingediend en goedgekeurd ook lid van de PL en dus de agenda gekregen daar kijk ik echter nooit in dus bedankt voor de tip.
Re: Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Alles gekocht en gisteren ingediend, vandaag al uitbetaald, top!
ik ben geen lid van de pcl, heb gisteren de pepsi ingediend en vandaag mail dat hij is uitbetaald. maar mijn buurvrouw is wel lid en die wil niet aan de actie meedoen, dus doe ik dat in haar plaats.
ik ben bij 2 ah winkels geweest, kan de maaltijdsaus niet vinden. Moet het bij de pastasausen staan of ergens anders? ik heb ook al bij de rijst gekeken. ik las dat je online kan zien of de winkel het in voorraad heeft, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. kan iemand mij dat uitleggen? alvast dank.
ik ben bij 2 ah winkels geweest, kan de maaltijdsaus niet vinden. Moet het bij de pastasausen staan of ergens anders? ik heb ook al bij de rijst gekeken. ik las dat je online kan zien of de winkel het in voorraad heeft, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. kan iemand mij dat uitleggen? alvast dank.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
- http://www.ah.nl/Florence schreef:ik ben geen lid van de pcl, heb gisteren de pepsi ingediend en vandaag mail dat hij is uitbetaald. maar mijn buurvrouw is wel lid en die wil niet aan de actie meedoen, dus doe ik dat in haar plaats.
- Naast loepje Lassie maaltijdsaus intikken enter/zoeken
- Zoek zn het product op en voeg 1 toe aan jouw lijst door op blauwe plus te klikken onder product
- Bij Mijn lijst (links blauw) staat dan nu nr 1 (of hoger nummer meerdere als je meerdere producten hebt uitgekozen)
- Ga na Mijn Lijst en zie je de het product staan als het goed is
- Kies sorteren op looproute.
- Geef plaats in en kies filiaal voor waar je wil kijken
- Daarna staat of het product wel/niet verkrijgbaar is en als het wel verkrijgbaar is staat het op looproute.
- Is het niet in het assortiment aka verkrijgbaar klik op wijzig naast het filiaal en kies een andere in dezelfde/andere plaats en zo kan je alle filialen bij jou in de buurt af gaan en kan je al alle winkels die het niet in het assortiment hebben mijden.
Hoop dat dit je helpt!
Ik wist ook niet waar ik de saus moest zoeken (vaak het hele pad af geweest) en personeelslid die ik het vroeg eerst ook niet. Het stond niet bij mij bij het rijst of sausjes, maar bij de pakken met Wereldgerechten zoals Knorr. Het is slecht zichtbaar en zit in groene kartonnen omdoos met meerdere zakjes saus.
Bij de non XL winkels vind je het gelijk als je de winkel binnen komt als eerste product in het rechter schap bij de Maggi ovenschotels en Maggi Hollands pannetje, XL winkels hebben vaak een wat andere indeling maar ligt het ook bij de Maggi producten.
bedankt voor jullie reacties
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Bij mijn AH geen XL ligt het bij alle maggi mixen, knorr wereldgerechten etc het valt niet heel erg op ik keek er eerst ook overheen.
Ik heb ook lang gezocht naar de AH Maaltijdsaus, ik zag op de foto een pot, dus ik alleen maar kijken bij de potten. Toen een medewerker gevraagd, die leidde mij gelijk naar de maaltijdsaus, alleen was het geen pot, maar een pak, waarop een pot afgebeeld staat. Misschien helpt deze info bij het zoeken 

-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Zelfs het personeelslid wat mij hielp bekeek de foto van AH.nl op mijn mobiel en kon het niet vinden.
Het is wel grappig dat vele het zo slecht kunnen vinden.