Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)
Re: Gratis Rubson Vochtopnemers (3x)
Zojuist kreeg ik onderstaande mail, het bedrag staat nog niet op mijn rekening maar dat zal dan niet lang meer duren.
Beste BIANCA,
Hartelijk dank voor uw deelname aan de Rubson VochtopnemersPraxis actie.
Op 07/02/2017 hebben we een bedrag van € 33.97 gestort op het bankrekeningnummer (...)
Wilt u zo vriendelijk zijn om na te zien of uw dit bedrag heeft ontvangen?
Het is mogelijk dat dit bedrag pas ruim een week na onze storting op uw bankrekening staat, dit is afhankelijk van uw bank.
Met vriendelijke groeten,
Het Marketing Team Rubson
*** Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, gelieve niet te antwoorden alstublieft ***
Beste BIANCA,
Hartelijk dank voor uw deelname aan de Rubson VochtopnemersPraxis actie.
Op 07/02/2017 hebben we een bedrag van € 33.97 gestort op het bankrekeningnummer (...)
Wilt u zo vriendelijk zijn om na te zien of uw dit bedrag heeft ontvangen?
Het is mogelijk dat dit bedrag pas ruim een week na onze storting op uw bankrekening staat, dit is afhankelijk van uw bank.
Met vriendelijke groeten,
Het Marketing Team Rubson
*** Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, gelieve niet te antwoorden alstublieft ***
Op 6 Jan. 2017 ingestuurd en nu eerste aanvraag de mail van ontvangen dat geld gestort is.
3 jan ingestuurd en vandaag mail ontvangen dat er 31,17 gestort is!
Op 6 januari!mama2015 schreef:Hoi bianca
Wanneer had jij je aanvraag ingediend ?
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
heb in eerste instantie de link gebruikt uit gratis prikbord, 3 x geprobeerd om alles in te vullen, merkte bij het invullen dat er vertraging in zat wat ik typ .Kreeg foutmelding. Nu wel gelukt, link gekopieerd op google, browsegeschienis verwijderd, en nu in een rikketik klaar.
-
15 januari ingediend, dus zal vlg week wel een mailtje krijgen dan
Gisteren een mail van goedkeuring gehad (na weeeeeken wachten) vandaag het geld op de rekening