liamito schreef:Begrijp ik het trouwens goed dat het bij deze wereldspecials gaat om kleinere porties van de reeds bekende wereldgerechten tegen een relatief behoorlijk hogere winkelprijs?
Nee het zijn geen kleinere porties hoor. De wereldgerechten eten we met z'n 2en op en deze wereldspecials ook. De specials zijn wat exclusiever specialer zeg maar en daardoor ook iets duurder. Maar goed ik koop ze alleen in de bonus zoals laatst 1 + 1 gratis bv.
OK. Verschil in gewicht leek me toch een terugkerend gegeven.
liamito schreef:Begrijp ik het trouwens goed dat het bij deze wereldspecials gaat om kleinere porties van de reeds bekende wereldgerechten tegen een relatief behoorlijk hogere winkelprijs?
Nee het zijn geen kleinere porties hoor. De wereldgerechten eten we met z'n 2en op en deze wereldspecials ook. De specials zijn wat exclusiever specialer zeg maar en daardoor ook iets duurder. Maar goed ik koop ze alleen in de bonus zoals laatst 1 + 1 gratis bv.
OK. Verschil in gewicht leek me toch een terugkerend gegeven.
Ik koop alleen de risotto van de special omdat ik die persoonlijk erg lekker vind. Ik ben een enorme risotto liefhebber maar die van de wereldgerechten vind ik geen echte risotto en dus niet lekker die koop ik dan ook niet weer. We eten er bij beide pakken met z'n tweeën van daarin zag ik dus zo direct geen verschil. Inhoudt zegt niet heel veel omdat het een machtiger kan zijn als het andere vooral bij risotto is mijn ervaring. Maar daarin zit dus voor mij persoonlijk wel een groot kwaliteit verschil. De enchiladas en groene curry heb ik van de special in huis maar hebben we nog niet geproefd daar kan ik dus nog niets over zeggen.
Bij mij is het een paar dagen geleden dat ik het ingevoerd heb, ik zie wel dat het ontvangen is maar er gebeurt niks. Waar kan ik de recensies lezen van deze actie. Ik heb er 5 gekocht dat ik toch stiekem veel geld.
dhammajote schreef:Bij mij is het een paar dagen geleden dat ik het ingevoerd heb, ik zie wel dat het ontvangen is maar er gebeurt niks. Waar kan ik de recensies lezen van deze actie. Ik heb er 5 gekocht dat ik toch stiekem veel geld.
Coupon oproepen, dan staat onder de titel aantal beukenootjes en in dezelfde regel daarnaast "x aantal recensies>>" waar je op moet klikken.
Dank je wel gevonden en ondertussen ook de aankopen goedgekeurd, het heeft veel langer geduurd als anders en de recensies lezende veel verkeerd gegaan.