Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door Marry »

Ik heb bij Kruidvat zojuist twee Ambipur verpakkingen gekocht. Geen navulling, normaal 1,69 per stuk, nu bij 2 stuks een doos Ariel gratis maar ook nog eens 30% korting op de Ambipur, Heb dus 2,35 betaald in totaal
ner

Re: Gratis Ariel tabs bij aankoop Kruidvat

Bericht door ner »

Je schrijft dat het een doos Ariel was die je er gratis bij kreeg, hoeveel zaten erin? Was het geen proefzakje van een aantal stuks die ze soms als tester meegeven?
monique33
Has thanked: 22 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

https://www.kruidvat.nl/arielpods

@Ner; is van deze actie.
Mario

Bericht door Mario »

Marry schreef:Ik heb bij Kruidvat zojuist twee Ambipur verpakkingen gekocht. Geen navulling, normaal 1,69 per stuk, nu bij 2 stuks een doos Ariel gratis maar ook nog eens 30% korting op de Ambipur, Heb dus 2,35 betaald in totaal
GOEIE TIP! :)
ner

Bericht door ner »

monique33 schreef:https://www.kruidvat.nl/arielpods

@Ner; is van deze actie.
Oke dank je. Ik zie ook het merk dreft staan bij de actieproducten. Dreft afwasmiddel (als ze dat bij kruidvat hebben) is meestal niet zo duur, van de week eens kijken bij de kruidvat en daarmee een doosje ariel scoren :)
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

ner schreef:

@Ner; is van deze actie.
Oke dank je. Ik zie ook het merk dreft staan bij de actieproducten. Dreft afwasmiddel (als ze dat bij kruidvat hebben) is meestal niet zo duur, van de week eens kijken bij de kruidvat en daarmee een doosje ariel scoren :)
De flessen Dreft zijn €2,99 per stuk
Mario

Bericht door Mario »

Marry schreef:Ik heb bij Kruidvat zojuist twee Ambipur verpakkingen gekocht. Geen navulling, normaal 1,69 per stuk, nu bij 2 stuks een doos Ariel gratis maar ook nog eens 30% korting op de Ambipur, Heb dus 2,35 betaald in totaal
Vandaag heb ik dit 3x nagedaan....lekker goedkoop, 2 Ambipur met 30% korting, en daarbij gratis die Ariel... ;)
ner

Bericht door ner »

Vandaag gaan kijken bij de kruidvat, de goedkoopste ambi pur was de sprayfles van 2 euro per stuk, maar die sprays vind ik niet fijn. De rest was stukken duurder. Heb geen goedkopere variant van ambi pur kunnen vinden, daarom ben ik benieuwd wat jij gekocht hebt van ambi pur.
ner

Bericht door ner »

Marry schreef:
ner schreef:

@Ner; is van deze actie.
De flessen Dreft zijn €2,99 per stuk
Bij onze kruidvat filiaal hadden ze helemaal geen dreft afwasmiddel te koop. 2,99 voor een fles dreft is wel aan de prijzige kant.
Asjemenou

Bericht door Asjemenou »

Een super actie, bedankt voor de melding.
Een vraagje is er een limiet? Als ik 6 actieartikelen koop krijg ik er dan 3 gratis Ariel tabs bij?
;)
Plaats reactie