Probeer gratis Appelsientje Sinaasappel 1L regulier.
bij Dirk, Dekamarkt en Coop in de aanbieding
Bij Dekamarkt en Coop eveneens deze week in de aanbiedingmollie80 schreef:Bij Dirk vanaf morgen (26/2) betaal je 1 euro voor een pak sinaasappelsap
http://folder.dirk.nl/aanbiedingen-week-9/page/4-5
Re: Probeer gratis Appelsientje Sinaasappel 1L regulier.
Ik verbaas mij een beetje over het weggeven van codes.
Het is tenslotten gratis om te kopen. Moeten we dan Campina ook nog een poot uitdraaien door oude codes in te voeren, die je zelf niet heb gekocht?
Het is tenslotten gratis om te kopen. Moeten we dan Campina ook nog een poot uitdraaien door oude codes in te voeren, die je zelf niet heb gekocht?
vanmiddag mijn pakket opgehaald. morgen gelijk maar beginnen met uitdelen van de vouchers. veel plezier met testen iedereen.
Inderdaad. Deze hele actie is er juist om de verkopen te stimuleren die hard zijn gedaald sinds het negatieve imago van sinaasappelsap bij de schijf van vijf.Tuinm2 schreef:Ik verbaas mij een beetje over het weggeven van codes.
Ik denk dat jij op een verkeerde site zit. Het draait hier om 'gratis'.Tuinm2 schreef:Ik verbaas mij een beetje over het weggeven van codes.
Ik denk niet dat je het recht hebt om te oordelen hoe bepaalde mensen aan de codes komen/indienen. Er is voor betaald; dus ik zie het probleem niet.
-
Ja als Suriboy bijvoorbeeld meerdere pakken koopt en er van 1 zelf geld terug krijgt , dan zijn alle pakken betaald en als hij die vergoeding van de andere pakken aan een ander gunt dan is het toch heel vriendelijk en beleefd. Ik heb dat een keer gedaan met een optimel geld terug actie, ik had meerdere pakken gekocht en ik kreeg er 1 vergoed en de andere codes heb ik weggegeven.suriboy schreef:Ik denk dat jij op een verkeerde site zit. Het draait hier om 'gratis'.Tuinm2 schreef:Ik verbaas mij een beetje over het weggeven van codes.
Ik denk niet dat je het recht hebt om te oordelen hoe bepaalde mensen aan de codes komen/indienen. Er is voor betaald; dus ik zie het probleem niet.
Inderdaad, je had ze ook bij het ruilhoekje kunnen aanbieden. Maar je hebt ze onzelfzuchtig weggegeven.
En andere forumleden nu dan ook.
shirly1984 schreef:Ik heb dat een keer gedaan met een optimel geld terug actie, ik had meerdere pakken gekocht en ik kreeg er 1 vergoed en de andere codes heb ik weggegeven.
Deze codes komen van de testpakken af, er is indirect dus niet voor betaald.ikka schreef:Inderdaad, je had ze ook bij het ruilhoekje kunnen aanbieden. Maar je hebt ze onzelfzuchtig weggegeven.
shirly1984 schreef:Ik heb dat een keer gedaan met een optimel geld terug actie, ik had meerdere pakken gekocht en ik kreeg er 1 vergoed en de andere codes heb ik weggegeven.
Doet er ook niet toe m.i.Deezers schreef:Deze codes komen van de testpakken af, er is indirect dus niet voor betaald.ikka schreef:Inderdaad, je had ze ook bij het ruilhoekje kunnen aanbieden. Maar je hebt ze onzelfzuchtig weggegeven.
Je hebt ook 'inspanning' moeten leveren om aan de testpakjes te komen.
Ik zie het probleem nog steeds niet, hoor