Scoupy: Parrano Snippers 100% GTA (AH enkel) en Nestlé Smarties/Kitkat Mix-In voor 0,50 euro

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Meriam
Been thanked: 2 times

Re: Scoupy: Parrano Snippers 100% GTA (AH enkel) en Nestlé Smarties/Kitkat Mix-In voor 0,50 euro

Bericht door Meriam »

Famke schreef:
Meriam schreef:
suriboy schreef:
Heb je de AH-zoekmethode gebruikt?

Dank je Famke. Ik zie dat ik naar de AH XL moet gaan in Eindhoven.

Nee, dat heb ik niet gedaan. Moet eens uitvoegelen hoe dat werkt. Is een goede tip.
- http://www.ah.nl/
- Naast loepje parrano intikken enter
- Zoek het product/de producten op en voeg telkens 1 toe door op blauwe plus te klikken onder product
- Bij Mijn lijst (links blauw) staat dan nu nr 1 (of hoger nummer meerdere als je meerdere producten hebt uitgekozen)
- Ga na Mijn Lijst en zie je de producten staan als het goed is
- Kies sorteren op looproute.
- Geef plaats in en kies filiaal voor waar je wil kijken
- Daarna staat of het product wel/niet verkrijgbaar is en als het wel verkrijgbaar is staat het op looproute.
- Is het niet in het assortiment aka verkrijgbaar klik op wijzig naast het filiaal en kies een andere in dezelfde/andere plaats en zo kan je alle filialen bij jou in de buurt af gaan en kan je al alle winkels die het niet in het assortiment hebben mijden.
Hoop dat dit je helpt!
willy13

Re: Scoupy: Parrano Snippers 100% GTA (AH enkel) en Nestlé Smarties/Kitkat Mix-In voor 0,50 euro

Bericht door willy13 »

De Parrano Snippers-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 05-03-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Heeft iemand soms de nummers van de streepjescode van Parrano? Ik heb het al gebruikt en het zakje weggegooid. Op de kassabon staat echter alleen de prijs en geen verdere omschrijving. Meestal scan ik er dan het lege zakje bij. Voor degene die mij kan helpen alvast bedankt.
Mariken72

Bericht door Mariken72 »

Welke snippers had je, met truffel paddenstoelenmix is het 8 710477 124162, de andere weet ik niet.
Deezers

Bericht door Deezers »

Net nog even snel gehaald... ;) Wel erg klein zakje voor dat geld!!
Penterman

Bericht door Penterman »

hoefsmid schreef:Heeft iemand soms de nummers van de streepjescode van Parrano?
Afbeelding
willy13

Bericht door willy13 »

De Nestlé Smarties of KitKat Mix-In-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 31-03-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie