the insiders starbucks
-
Re: the insiders starbucks
Ik mag mee doen, maar heb ook nog geen mail gehad, maar die komt van van de week wel.
-
Ik heb nog altijd geen email gehad van Kiala. Kreeg wel net een mail van Insiders wat ik ervan vond. Iemand enig idee wat ik kan doen zodat ik weet wanneer ik mijn pakket kan gaan afhalen. Sorry voor de vraag maar dit is mijn eerste keer dus weet niet hoe het allemaal werkt.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Je kunt je KIALA punt bellen en langs gaan of het er soms toch ligt en anders een mailtje sturen naar the insiders dat je nog geen pakket hebtBabsMeijers schreef:Ik heb nog altijd geen email gehad van Kiala. Kreeg wel net een mail van Insiders wat ik ervan vond. Iemand enig idee wat ik kan doen zodat ik weet wanneer ik mijn pakket kan gaan afhalen. Sorry voor de vraag maar dit is mijn eerste keer dus weet niet hoe het allemaal werkt.
Ben wel uitgekozen, maar ik heb nog steeds geen email gekregen dat het pakket klaar staat.
-
zojuist in mijn mail over de campagne van Appelsientje, zal voor Starbucks wel hetzelfde zijn:
De campagne is al even bezig, maar we hebben gemerkt dat sommige pakketjes nog niet werden opgehaald in het Kialapunt. Omdat pakketjes soms niet goed gescand worden wanneer ze aankomen in het Kialapunt is het mogelijk dat je nog geen mailtje hebt ontvangen om je pakket op te halen.
We raden je daarom aan om dit weekend even langs te gaan bij je Kialapunt of je Kialapunt telefonisch te contacteren om na te gaan of er een pakketje op je ligt te wachten. Heb je nog niets ontvangen en ligt je pakket niet klaar in het Kialapunt? Stuur ons dan een mailtje via info@theinsiders.eu.
Omdat we iedereen graag de kans geven om nog te genieten van deze Appelsientje campagne, zullen we de campagne ook met een weekje verlengen. Ga dus zeker dit weekend nog bij je Kialapunt langs.
De campagne is al even bezig, maar we hebben gemerkt dat sommige pakketjes nog niet werden opgehaald in het Kialapunt. Omdat pakketjes soms niet goed gescand worden wanneer ze aankomen in het Kialapunt is het mogelijk dat je nog geen mailtje hebt ontvangen om je pakket op te halen.
We raden je daarom aan om dit weekend even langs te gaan bij je Kialapunt of je Kialapunt telefonisch te contacteren om na te gaan of er een pakketje op je ligt te wachten. Heb je nog niets ontvangen en ligt je pakket niet klaar in het Kialapunt? Stuur ons dan een mailtje via info@theinsiders.eu.
Omdat we iedereen graag de kans geven om nog te genieten van deze Appelsientje campagne, zullen we de campagne ook met een weekje verlengen. Ga dus zeker dit weekend nog bij je Kialapunt langs.
-
Ik ben net langs geweest bij mijn gekozen Kialapunt maar er lag geen pakketje. Bedankt voor het mail adres heb maar meteen een mail gestuurd.Marry schreef:zojuist in mijn mail over de campagne van Appelsientje, zal voor Starbucks wel hetzelfde zijn:
Kreeg vandaag een brief met de post.
"Een paar weken geleden heb jij je ingeschreven voor de Starbucks© Chilled Classics campagne. Voor deze leuke campagne waren er zóveel enthousiaste inschrijvers dat we helaas niet iedereen blij hebben kunnen maken. Máár, omdat we het leuk vinden dat je zo enthousiast bent over deze campagne, hebben we voor jou toch nog een verassing waarmee jij alsnog Starbucks© Chilled Classics varianten kan gaan ontdekken en meehelpen bekend te maken!
In deze envelop vind je namelijk 10 coupons waarmee je gratis een Starbucks© Chilled Classics variant naar keuze kan halen bij Albert Heijn bij jou in de buurt! Deze coupon is geldig van 20 maart t/m 9 april 2017."
Toch nog iets van de aanmelding gehad!
"Een paar weken geleden heb jij je ingeschreven voor de Starbucks© Chilled Classics campagne. Voor deze leuke campagne waren er zóveel enthousiaste inschrijvers dat we helaas niet iedereen blij hebben kunnen maken. Máár, omdat we het leuk vinden dat je zo enthousiast bent over deze campagne, hebben we voor jou toch nog een verassing waarmee jij alsnog Starbucks© Chilled Classics varianten kan gaan ontdekken en meehelpen bekend te maken!
In deze envelop vind je namelijk 10 coupons waarmee je gratis een Starbucks© Chilled Classics variant naar keuze kan halen bij Albert Heijn bij jou in de buurt! Deze coupon is geldig van 20 maart t/m 9 april 2017."
Toch nog iets van de aanmelding gehad!
-
Mijn vriend kreeg ook zo'n brief, maar dan met 2 bonnen erin. Vreemd dat ze mensen verschillende aantallen sturen.
Maar toch leuk om te krijgen.
Maar toch leuk om te krijgen.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik heb ook 2 bonnen gehad.
Bij mij stond er omdat ik vorig jaar al meegedaan had. Kregen andere mensen nu de kans.
Maar om mij toch tegemoet te komen kreeg ik 2 bonnen.
Net iets anders dan de andere brief
Bij mij stond er omdat ik vorig jaar al meegedaan had. Kregen andere mensen nu de kans.
-
Ook gek, ik heb vorig jaar ook mee mogen doen, en nu ook weer!B2B schreef:Ik heb ook 2 bonnen gehad.