Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Ik heb toch nog maar even een e-mail gestuurd via de website van I Love Cheese. Ik heb alles op 20 februari ingediend, maar ik heb tot nu toe niks gehoord, en het zou nu toch wel binnen moeten zijn?
Heeft iemand het bedrag al terug gekregen?
Heeft iemand het bedrag al terug gekregen?
- tequilacin
- Berichten: 449
- Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Ik heb een week geleden een email gestuurd, en nog steeds geen antwoord gekregen, laat staan geld retour!AmeGrunn schreef:Ik heb toch nog maar even een e-mail gestuurd via de website van I Love Cheese. Ik heb alles op 20 februari ingediend, maar ik heb tot nu toe niks gehoord, en het zou nu toch wel binnen moeten zijn?
Heeft iemand het bedrag al terug gekregen?
- tequilacin
- Berichten: 449
- Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Nu wel een antwoord:
Geachte,
Eerst en vooral wensen wij ons te verontschuldigen voor het niet uitbetalen van uw aanvraag.
In Nederland worden dit soort bonnen terug betaald via een extern bedrijf.
Spijtig genoeg loopt dit nog niet zo makkelijk als in België waar deze bonnen rechtstreeks worden behandeld aan de kassa.
Ik heb onze partnerinstelling gevraagd dit na te kijken.
Zij houden mij zo snel mogelijk op de hoogte
Hartelijk dank
Met vriendelijke groeten,
Het Paturain team
Geachte,
Eerst en vooral wensen wij ons te verontschuldigen voor het niet uitbetalen van uw aanvraag.
In Nederland worden dit soort bonnen terug betaald via een extern bedrijf.
Spijtig genoeg loopt dit nog niet zo makkelijk als in België waar deze bonnen rechtstreeks worden behandeld aan de kassa.
Ik heb onze partnerinstelling gevraagd dit na te kijken.
Zij houden mij zo snel mogelijk op de hoogte
Hartelijk dank
Met vriendelijke groeten,
Het Paturain team
-
- Berichten: 483
- Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Wat een originele reactie, waar had ik die eerder gezien?
Geachte,
Eerst en vooral wensen wij ons te verontschuldigen voor het niet uitbetalen van uw aanvraag.
In Nederland worden dit soort bonnen terug betaald via een extern bedrijf.
Spijtig genoeg loopt dit nog niet zo makkelijk als in België waar deze bonnen rechtstreeks worden behandeld aan de kassa.
Ik heb onze partnerinstelling gevraagd dit na te kijken.
Zij bevestigen mij dat zij uw aanvraag goed ontvangen hebben, en dat zij de terugbetaling midden volgende week verwerken.
Dit was wegens omstandigheden fout gelopen.
Onze excuses hiervoor
Met vriendelijke groeten,
Het Chavroux team
Geachte,
Eerst en vooral wensen wij ons te verontschuldigen voor het niet uitbetalen van uw aanvraag.
In Nederland worden dit soort bonnen terug betaald via een extern bedrijf.
Spijtig genoeg loopt dit nog niet zo makkelijk als in België waar deze bonnen rechtstreeks worden behandeld aan de kassa.
Ik heb onze partnerinstelling gevraagd dit na te kijken.
Zij bevestigen mij dat zij uw aanvraag goed ontvangen hebben, en dat zij de terugbetaling midden volgende week verwerken.
Dit was wegens omstandigheden fout gelopen.
Onze excuses hiervoor
Met vriendelijke groeten,
Het Chavroux team
tequilacin schreef:Nu wel een antwoord:
Geachte,
Eerst en vooral wensen wij ons te verontschuldigen voor het niet uitbetalen van uw aanvraag.
In Nederland worden dit soort bonnen terug betaald via een extern bedrijf.
Spijtig genoeg loopt dit nog niet zo makkelijk als in België waar deze bonnen rechtstreeks worden behandeld aan de kassa.
Ik heb onze partnerinstelling gevraagd dit na te kijken.
Zij houden mij zo snel mogelijk op de hoogte
Hartelijk dank
Met vriendelijke groeten,
Het Paturain team
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Op mijn bericht van 31 maart kreeg ik vandaag deze reactie met de titel 'Savencia'.
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben meer gegevens van u nodig ( adresgegevens en I-bannummer) om het e.e.a. voor u na te kijken.
U kunt deze gegevens naar dit mail adres sturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mariette
Consumer Care
Een typisch knip/plak bericht. Ik had natuurlijk een foto van de bon en de uiteindelijk opgestuurde papieren gemaakt. Deze heb ik dus zonet naar hun opgestuurd. Nu is het weer eens afwachten ...
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben meer gegevens van u nodig ( adresgegevens en I-bannummer) om het e.e.a. voor u na te kijken.
U kunt deze gegevens naar dit mail adres sturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mariette
Consumer Care
Een typisch knip/plak bericht. Ik had natuurlijk een foto van de bon en de uiteindelijk opgestuurde papieren gemaakt. Deze heb ik dus zonet naar hun opgestuurd. Nu is het weer eens afwachten ...
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Mag ik vragen waar je naar kan mailen of welke site je kan raadplegen voor het uitblijven van de uitbetaling?
Bij mij duurt het ook al heel lang...
Bij mij duurt het ook al heel lang...
Re: Paturain la mousse (actiesticker nodig)
Dat kan je hier: https://ilovecheese.nl/contact-nl/egni schreef:Mag ik vragen waar je naar kan mailen of welke site je kan raadplegen voor het uitblijven van de uitbetaling?
Bij mij duurt het ook al heel lang...