Scoupy Negenmaandenbeurs pakket: 2 tassen t.w.v. €43 voor €6,95

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Re: Scoupy Negenmaandenbeurs pakket: 2 tassen t.w.v. €43 voor €6,95

Bericht door AmeGrunn »

SWNL schreef:Ik weet niet of het mag wat Scoupy doet, want het is "gratis" ... Alleen schotelt scoupy je een verkeerd beeld van wat daadwerkelijk wordt opgestuurd...
Overigens .... "Betaal alleen verzendkosten" is ook niet waar. De verzendkosten die je betaalt zijn €6,95. Dat zijn kosten die PostNL berekent. Echter wordt het pakket met DHLforYou verzonden en de verzendkosten daarvan zijn €4 voor bedrijven ( €5 voor particulieren) Dus ook daar zijn ze misleidend over!
Mijn vermoeden is dat dit gewoon tassen zijn die bij de Huishoudbeurs over bleven en die ze anders niet kwijt raken omdat ze wellicht geen plek hebben om ze te bewaren.
En als je de DHLforYou verzendkosten eraf rekent, dan hebben ze nog 2,95€ winst gemaakt. Maar dat zullen dan wel weer 'administratieve kosten' zijn, aka. tassen in dozen stoppen en opsturen ...
SWNL
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Bericht door SWNL »

Ik heb inmiddels via Facebook en mail antwoord gehad van Scoupy.

ze bieden aan om €2,50 terg te storten...
GierigeGerda

Bericht door GierigeGerda »

Hier dezelfde aanbieding gehad. Tsja ik ga maar akkoord maar ik heb er nog steeds een vreemd gevoel bij. Het is het geld niet, maar ik had het gewoon niet gekocht als dit de inhoud was geweest en ik denk dat ze best hadden mogen controleren of alles er nog in zat voor ze het aanboden. (Want je gaat mij niet vertellen dat het maar een paar keer is gebeurd.)
dhammajote

Bericht door dhammajote »

Ook ik heb al eerder zo;n tas gekocht bij Scoupy, het is niet de moeite waard. Alles wat ze overhouden stoppen ze er in, dus niet meer kopen, dan stoppen ze er wel mee.
Plaats reactie