Valt er buiten. Zie: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... h=&search=B2B schreef:Bij ons stond erbij alle varianten.
Ik heb hem niet gescant dus weet niet of hij erbuiten viel
Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
Ik ga zo richting de Jumbo voor de producten, of Famke moet al geweest zijn. Volgens mij hebben we dezelfde Jumbo (fenikshof)Famke schreef:Valt er buiten. Zie: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... h=&search=B2B schreef:Bij ons stond erbij alle varianten.
Ik heb hem niet gescant dus weet niet of hij erbuiten viel
Hier alleen de Kip Kebap bij de Jumbo. Geen gehaktrolletjes of Haribo.
Vandaag is de laatste kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op za 15 apr 2017, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou lekker korte actie dan?AmeGrunn schreef:Vandaag is de laatste Kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
Ziet erna uit. Ik heb de Haribo nog bij de AH kunnen krijgen. Echter ligt het allemaal een beetje verspreid, de verschillende soorten lagen niet allemaal bij elkaar.Deezers schreef:Nou lekker korte actie dan?AmeGrunn schreef:Vandaag is de laatste Kans om de Haribo Fruitmania te kopen. Bonnen zijn alleen geldig t/m 15 april.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
@AmeGrunn; krijg jij die melding dat het voor de Fruitmania tot en met vandaag is? Of zie je dat onder de coupon staan?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat werkt.
Staat onder de coupon: bonnen geldig t/m 15-4monique33 schreef:@AmeGrunn; krijg jij die melding dat het voor de Fruitmania tot en met vandaag is? Of zie je dat onder de coupon staan?
Net nog snel een zakje gehaald bij de AH. Hadden er nog genoeg gelukkig, was wel even zoeken. Kreeg wel met moeite de bon Grappig om al die hamsterende mensen te zien voor de Pasen.. Alleen op de bon staat HARIBO dus je had ook gewoon de andere variant kunnen pakken of iets van 1,49
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Ben niet verbaasd dat RF dit doet, want dit hebben ze in het verleden al vaker gedaan de eindtijd naar voren halen.
Net gekocht en nu blijkt de bon al verdwenen te zijn.