Probeer lenor wasmiddel, wasverzachter en geurbooster elk voor maar € 1,00
Re: Probeer lenor wasmiddel, wasverzachter en geurbooster elk voor maar € 1,00
Ik heb geen bevestigingsmails ontvangen van deze actie, duurt wel langer dan binnen 1 uur dus om deze te krijgen (mag ik hopen dan )
Vreemd,Scoupy is altijd heel vlot.
Ik had hem gelijk binnen,en een uur later al de goedkeuring
Anders even de klantenservice mailen
Lia schreef:Vreemd,Scoupy is altijd heel vlot.
ja heb ze gemaild, ze zijn niet meer zo snel met reageren als dat ik gewend ben van ze
Ik dacht eerst dat ik het ook niet had gehad maar het stond in mijn spam map.robbert schreef:Ik heb geen bevestigingsmails ontvangen van deze actie, duurt wel langer dan binnen 1 uur dus om deze te krijgen (mag ik hopen dan )
Had alles op 1 bon, maar ook 2 goedgekeurd van de 3. Over de derde hebben ze het niet over..staat ook niet bij dat het is afgekeurd, mist gewoon in het overzicht. Toch maar even mailen.eko62 schreef:Bij mijn moeder ook 2 van de 3 goedgekeurd. Zal ongetwijfeld wel goed komen. Nooit problemen met scoupy!
bij mij niet in me spambox te vinden .R.W. schreef:Ik dacht eerst dat ik het ook niet had gehad maar het stond in mijn spam map.robbert schreef:Ik heb geen bevestigingsmails ontvangen van deze actie, duurt wel langer dan binnen 1 uur dus om deze te krijgen (mag ik hopen dan )
Als je weer naar de site van lenor gaat,staat hij dan als "gebruikt?"
Ja, dus behoor ik een bevestigings mail te ontvangen.Lia schreef:Als je weer naar de site van lenor gaat,staat hij dan als "gebruikt?"
Vanmiddag rond 15.00 al niet meer in te vullen!!! Ik ging weg van huis met het balkje nog in de groene cijfers!! NIET LEUK!!!
Zonet nog even gekeken, en bij alle drie producten is het nog ruim 80%. Dus je kan het nog kopen!Charlotte schreef:Vanmiddag rond 15.00 al niet meer in te vullen!!! Ik ging weg van huis met het balkje nog in de groene cijfers!! NIET LEUK!!!