Mario schreef:drie gehaald, 2 goedgekeurd, andere was wel ontvangen zag ik bij het eerste mailtje, maar (nog) niet goedgekeurd.
Het was de Lenor wasmiddel die nog niet goedgekeurd is...
De wasmiddel is inmiddels óók goedgekeurd, handmatig.
1e Paasdag gehaald, nu dus verwerkt handmatig door Scoupy.
Had alles op 1 bon, maar ook 2 goedgekeurd van de 3. Over de derde hebben ze het niet over..staat ook niet bij dat het is afgekeurd, mist gewoon in het overzicht. Toch maar even mailen.[/quote]
Hmm al snel daarna een mail gekregen dat de wasmiddel afgekeurd is, reden niet alle informatie zichtbaar, prijs ontbreekt. Het is een lange kassabon waar ook de inkt wat vervaagt is. Wel raar dat ze de 2 producten wel kunnen lezen en die ene niet. Weer terug gegaan naar de actiepagina en daar stond bij de wasverwachter op niet gebruikt. Daarna een foto gemaakt van een gedeelte van de kassabon van dichtbij en weer ingediend. Wel ontvangstbevestiging maar nog steeds geen goedkeuring.. Bij de eerste indiening ging het echt heel snel met de goedkeuring van de 2 producten.
Ik heb ook wel eens een bon gehad waar de inkt bijna van op was.
Ook een afkeuring daarop.
Ik ben toen terug gegaan naar de winkel,en heb het product teruggebracht,en een nieuwe gekocht.
Bon weer geüpload en goed gekeurd.
Je kunt meedoen met een "gewone" fles wasverzachter maar ook met een grote fles 1,15 liter. Dat is natuurlijk helemaal leuk voor € 1,00. Na wat speuren de grote flessen ontdekt bij de Jumbo. Helaas heeft die wat afwijkende naam op de bon dus in eerste instantie is mijn aanvraag afgekeurd. Nu nogmaals de bon (samen met een foto van de fles) ingediend. Ik neem aan dat het nu goedkomt
Estherp schreef:Je kunt meedoen met een "gewone" fles wasverzachter maar ook met een grote fles 1,15 liter. Dat is natuurlijk helemaal leuk voor € 1,00. Na wat speuren de grote flessen ontdekt bij de Jumbo. Helaas heeft die wat afwijkende naam op de bon dus in eerste instantie is mijn aanvraag afgekeurd. Nu nogmaals de bon (samen met een foto van de fles) ingediend. Ik neem aan dat het nu goedkomt
Ik had ook de grote fles van de wasverzachter die is adgekeurd. Je geeft aan dat je de kassabon en een foto van de fles hebt gemakt, maar hoe kan jij 2 foto's uploaden? Ik kon alleen 1 foto uploaden. Na afkeuring weer ingediend, maar na 2 dagen nog steeds geen bericht van goed of afkeuring.