Wat mij hier in de winkel opvalt is dat er heel vaak geen verwijssing naar deze geld terug acties meer zijn in de supermarkt. Je moet dus op voorhand al weten, welke soorten precies mee doen. Meestal staat het nog wel op de kassabon, maar laatst wist ik zeker wat ik moest hebben en stond het op maandag ook nog niet op de bon.
Ik zie nu pas dat ik toch de verkeerde soort heb meegenomen van de wraps. Ik vroeg het nog aan een medewerker, die zei alle soorten wraps, het gekke is wel dat op de kassabon nu wel staat dat ik mijn geld terug kan vragen, maar in de voorwaarden is alleen één soort genoemd.
Gisteren gehaald en in die Deen stonden 2 bakken met bordje gratis producten. Had precies opgeschreven welke EAN codes en producten mee deden omdat wel vaker slechts 1 product aangegeven staan en andere uit het schap moet plukken. Gisteren voor het eerst dat het gewoon zonder problemen ging.
Nee, hier is dat echt niet zo, ook bij de andere Deen winkel in de buurt was gisteren geen actiestelling en geen verwijzing naar de actie bij het gewone schap. In het verleden hadden ze het soms wel, maar vaak ook niet, of waren de schappen gewoon leeg.
Mijn foute wrap variant is wel goedgekeurd, dat is dan weer een meevaller en bijzonder sympathiek van Deen/kortingisleuk.
Ik heb gisteren de BBQ-variant gekocht en die is ook goedgekeurd. Alle drie de verschillende varianten lagen door elkaar in een bak trouwens. Volgens mij hoeft niemand zich zorgen te maken of zijn/haar variant goedgekeurd wordt.