Vraag gratis een exemplaar van Puzzelbrein t.w.v. €10,40 aan en je betaald geen verzendkosten.
! ! Let op : dit is wel een doorlopend abonnement.
Maar je kan gewoon binnen 14 dagen na de ontvangst datum van het cadeau-exemplaar het abonnement opzeggen.
Je ontvangt dan geen opvolgend exemplaar en je hoeft ook niets te betalen.
http://puzzelbrein.nl/aanmelden-cadeau-exemplaar-2/
GRATIS PuzzelBrein Puzzelboek
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 14 times
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Re: GRATIS PuzzelBrein Puzzelboek
Volgens mij is dat zo'n abonnement waar je bijna niet vanaf komt. Volgens mij had dat voorheen een andere naam, maar is het dezelfde firma. Ik laat deze voorbij gaan.
Een duur abonnement, als je de voorwaarden leest.
"Ja, ik schrijf me hieronder in voor een halfjaarabonnement dat begint met een gratis cadeau-exemplaar twv € 10,40 waarvoor ik zelfs geen verzendkosten betaal. Ik heb het recht om het abonnement binnen 14 dagen na de ontvangst datum van mijn cadeau-exemplaar op te zeggen. Ik mag met mijn gratis cadeau-exemplaar dan toch meedingen naar de prijzenpot. Alleen als ik niet opzeg krijg ik 4 weken later de volgende PuzzelBrein met daarbij de factuur voor het abonnement (dat bestaat uit 1 gratis exemplaar en daarna nog 7 nummers voor in totaal € 75,30, iedere 4 weken ontvangt u er één)."
"Ja, ik schrijf me hieronder in voor een halfjaarabonnement dat begint met een gratis cadeau-exemplaar twv € 10,40 waarvoor ik zelfs geen verzendkosten betaal. Ik heb het recht om het abonnement binnen 14 dagen na de ontvangst datum van mijn cadeau-exemplaar op te zeggen. Ik mag met mijn gratis cadeau-exemplaar dan toch meedingen naar de prijzenpot. Alleen als ik niet opzeg krijg ik 4 weken later de volgende PuzzelBrein met daarbij de factuur voor het abonnement (dat bestaat uit 1 gratis exemplaar en daarna nog 7 nummers voor in totaal € 75,30, iedere 4 weken ontvangt u er één)."
Is hetzelfde als Editie Enigma.K'tje schreef:Volgens mij is dat zo'n abonnement waar je bijna niet vanaf komt. Volgens mij had dat voorheen een andere naam, maar is het dezelfde firma. Ik laat deze voorbij gaan.
Naamsverandering door negatieve publiciteit en klachten bij o.a. klachtenkompas, opgelicht en radar ?
Mensen kregen nooit het proefexemplaar, konden daardoor niet op tijd opzeggen en zaten vast aan een heel duur abonnement.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Alle contactgegevens inclusief KvKnr zijn inderdaad hetzelfde met Editie Enigma die eerder gestopt is. Ik zou het persoonlijk niet doen, maar iedereen maakt zijn/haar eigen keuze.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Inderdaad Editie Enigma, die bedoelde ik. Zoek maar eens via Google naar mensen die er problemen mee hadden. Ik denk vooral via het Kassa en Radarforum.Foeksia schreef:Is hetzelfde als Editie Enigma.K'tje schreef:Volgens mij is dat zo'n abonnement waar je bijna niet vanaf komt. Volgens mij had dat voorheen een andere naam, maar is het dezelfde firma. Ik laat deze voorbij gaan.
Naamsverandering door negatieve publiciteit en klachten bij o.a. klachtenkompas, opgelicht en radar ?
Mensen kregen nooit het proefexemplaar, konden daardoor niet op tijd opzeggen en zaten vast aan een heel duur abonnement.