Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Kan iemand melden als de goedkeuring binnen is van de ingediende bon?
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Ik heb hem net gehaald.
Kan natuurlijk niet meteen de kassabon indienen?
Zal het maar morgen doen
Kan natuurlijk niet meteen de kassabon indienen?
Zal het maar morgen doen
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Zojuist ingediend en geen vragen gezien om te beantwoorden. Benne benieuwd hoe snel de goedkeuring binnenkomt.
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Ik heb hem ook ingediend.
Nog niets gehoord
Nog niets gehoord
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Ik heb hem ook ingediend. Ben benieuwd
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Mario schreef:Als ik geklikt heb op : stuur je bon in, en dan kijk bij de actievoorwaarden, dan mag je niet 1x per persoon meedoen, maar 1 x per adres/familie: zie punt 5.
1. Elk in Nederland woonachtig persoon is gerechtigd aan deze actie deel te nemen.
2. Indien je jonger bent dan 18 jaar bent, dien je toestemming te hebben van je wettelijke vertegenwoordiger om mee te kunnen doen aan de actie.
3. Medewerkers van Unilever die betrokken zijn bij deze actie en door Unilever ingeschakelde derde(n) zijn uitgesloten van deelname.
4. Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode van 08-05-2017 t/m 04-06-2017– 12.00 uur ’s middags. De klacht moet ingediend zijn in deze actieperiode indien men wilt deelnemen aan de actie.
5. Er wordt slechts één actieproduct per familie wonende op hetzelfde adres toegekend.
6. Je kan maar één keer geld terug vragen per kassabon, IBAN-nummer en huishouden.
Ik ben bang dat ik punt 5 hier over het hoofd heb gezien. Mijn man en ik hebben hem nml allebei ingediend. Ik heb de bonnen gisteren ingediend maar nog geen goedkeuring gehad. En ik heb de bon nog. Lukt het niet breng ik ze weer terug
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Nu staan de drie vragen er, als ik op de link klik.
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
We doen hier idd met zijn 4 en mee. Hebben allemaal een scoupy account. Ik heb er gisteren 2 gehaald . 1 voor mijzelf en 1 voor mijn man. Vandaag heb ik er weer 2 gehaald, voor mijn kinderen. Ik zie wel of het lukt. Ik heb in ieder geval nog geen goedkeuring gehadLia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo
Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE
Hoe laat had je het gisteren ingediend en hoe laat heb je hem vandaag goedgekeurd gekregen?Lia schreef:Gisteren ingediend,net de goedkeuring gehad.
Geen vraag hoeven te beantwoorden.
@rw je kan hem toch ook op de rekening van je man uit laten betalen?
Of op naam van je kind..
Ga er straks nog 1 halen op naam van me dochter.
Wat een ontevredenheid over omo