Probeer Chaudfontaine Fusion gratis!
Re: Probeer Chaudfontaine Fusion gratis!
Ik heb het gisteren gekocht, ingediend, ging zonder problemen. Zonet nog even weer op de website gekeken, en ik kon er zo opkomen.
Maar, als je niet ingelogd bent op de Coca Cola website of je hebt geen account, dan moet je eerst inloggen en alles op nieuw invullen.
Het kan ook eraan liggen dat je de verkeerde barcode invult.
Maar, als je niet ingelogd bent op de Coca Cola website of je hebt geen account, dan moet je eerst inloggen en alles op nieuw invullen.
Het kan ook eraan liggen dat je de verkeerde barcode invult.
Op mijn telefoon lukt het ook niet, op een ander apparaat welnikki schreef:Hier ook problemen met het inloggen.
Groet,
Marieke
Marieke
Kennelijk loopt parallel ook een actie die betrekking heeft op 0.25l glazen flesjes van hetzelfde product, (zoals) verkrijgbaar in de horeca. Het retourbedrag is daarbij volgens de actievoorwaarden gemaximeerd op vier euro. Zie https://geldterug.cocacola.nl/gratisfusion
rijo schreef:Koop een 0,5L of 1L fles Chaudfontaine Fusion (alle smaken) in de supermarkt, bewaar de kassabon en krijg het aankoopbedrag (excl. statiegeld) via deze website retour. De actieperiode loopt van 1 juni tot en met 31 oktober 2017.
https://geldterug.cocacola.nl/geldterug
Hier het geld binnen no time terug ontvangen. Tweede pinksterdag gehaald en vandaag terug.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Nog niet gevonden bij de AH - schijnt dus zeker een nieuw product te zijn.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Is het niet meer. Zelfs Hoogvliet (niet supersnel met nieuwe producten) heeft het. Al via online gekeken welke AH filialen het hebben?suriboy schreef:Nog niet gevonden bij de AH - schijnt dus zeker een nieuw product te zijn.